Ford

Ford-mondeo-vignale-tdci-test-1
4.2Jak premium?

Ford Mondeo Vignale TDCi PowerShift – test (czy Vignale jest premium?)

Możesz go myć za darmo nawet codziennie, przez pięć lat obowiązywania gwarancji nie płacisz za przeglądy, a przez 24 godziny na dobę do Twojej dyspozycji jest osobisty asystent. To zaledwie kilka z wielu przywilejów związanych z posiadaniem Forda Vignale. Ale czy Vignale faktycznie oznacza premium? Sprawdziłem to na przykładzie Mondeo Vignale z silnikiem TDCi Twin-turbo i dwusprzęgłową skrzynią Power Shift.

Jak fotografować samochody – praktyczny poradnik

Samochody to wdzięczny temat do fotografowania. Nie grymaszą, nie oczekują honorarium, a wydobycie z nich piękna – uchwycenie na zdjęciu zamysłu projektanta – to pasjonujące wyzwanie. Wyzwanie, z którym jako bloger/dziennikarz motoryzacyjny mierzę się nader często. Dlatego nie mogłem odmówić zaproszenia od Forda i Nikona na warsztaty fotografii motoryzacyjnej. W tym wpisie postaram się podzielić z Wami wszystkim, czego podczas jednodniowych zajęć udało mi się dowiedzieć o fotografowaniu samochodów.
no-hander ford

Jak działa system utrzymywania pasa ruchu?

Styczeń, rok 2015. Na międzynarodowych targach elektroniki w Las Vegas 6 czołowych producentów samochodów deklaruje, że między rokiem 2017 a 2020 na drogach publicznych pojawią się pierwsze samochody autonomiczne. Ale po co tyle czekać? Już teraz można poczytać gazetę za kierownicą. Wystarczy adaptacyjny tempomat oraz system utrzymywania pasa ruchu.
New_Ford_Mustang_polska

Nowy Ford Mustang wjeżdża do Polski

Premiera Forda Mustanga na polskim i europejskim rynku wzbudziła nie lada sensację. Nic dziwnego, bo to auto kultowe, ikona stylu, bohater wielu filmowych kreacji i wielu medialnych wystąpień (coś jak Jeep Wrangler). Mustang zawitał do Europy po raz pierwszy od 50 lat. To wydarzenie godne odnotowania.
Ford Fiesta ST

Ford Fiesta ST – nasza sesja

Nowy Ford Fiesta ST przebojem podbija rynek. Wystarczy chwila za jego kierownicą, aby poczuć to, co najpiękniejsze w małych hot hatchach. Fiesta ST swoim charakterem momentalnie wywołuje uśmiech na twarzy. Uzależnia i oferuje czystą frajdę z jazdy

Nagrody dla najleszych silników roku przyznane. Ford górą!

Poznaliśmy wyniki prestiżowego konkursu International Engine of the Year Awards. Główna nagroda, po raz drugi z rzędu, została przyznana litrowej, benzynowej jednostce Forda. Wyróżniono również produkowany w Polsce, fiatowski TwinAir, a za najlepszy motor wyczynowy uznano V12 z F12 Berlinetta
Wrangler i Ranger galeria

Jeep Wrangler vs Ford Ranger – test

Łączy je równie wiele, jak dzieli. Oba są ikonami, mają dźwięczne nazwy, które u mężczyzn powodują zwiększoną produkcję testosteronu, nie boją się najcięższych zadań i są najlepsze w tym, do czego zostały stworzone. Wrangler i Ranger - jeden dał popalić Hitlerowi, drugi (nieco później) zmotoryzował Stany Zjednoczone. Dziś te 200-konne, 2-tonowe potwory stają ramię w ramię w naszym teście
Wrangler i Ranger galeria

Jeep Wrangler Unlimited vs Ford Ranger Wildtrak – nasza sesja

Łączy je równie wiele, jak dzieli. Oba są ikonami, mają dźwięczne nazwy, które u mężczyzn powodują zwiększoną produkcję testosteronu, nie boją się najcięższych zadań i są najlepsze w tym, do czego zostały stworzone. Wrangler i Ranger - jeden dał popalić Hitlerowi, drugi (nieco później) zmotoryzował Stany Zjednoczone. Dziś te 200-konne, 2-tonowe potwory stają ramię w ramię w naszej galerii.
Ford Focus ST Test

Ford Focus ST – test

Restrykcyjne normy emisji substancji szkodliwych i zakrojona na szeroką skalę walka o dobro misi koala i lodowców nie tworzą sprzyjającego klimatu dla rozwoju samochodów sportowych. Ciężkie czasy nastały nawet dla pozornie niegroźnych dla naszej planety - w porównaniu z Cayenne czy X6 - małych hot hatchty. Ford jednak znalazł złoty środek.
Ford Focus ST galeria

Ford Focus ST – nasza sesja

Elektryzujący kolor Electric Orange - 5 tys. zł, przydymione, 18-calowe felgi z czerwonymi zaciskami hamulców - 1100 zł, tylny spoiler w stylizacji ST - 600 zł, przyciemniane tylne szyby - 800 zł, biksenony z LED - 3 tys. zł. Świetne kubełki Recaro, imponujący wydech, rewelacyjnie zestrojone zawieszenie, wyjątkowo "szybki" i bezpośredni układ kierowniczy i znakomity 2-litrowy EcoBoost o nucie starego 5-cylindrowca - w standardzie. Zapraszamy do galerii Forda Focusa ST
O co chodzi z tym premium?!

Ten ebook zmieni Twoje spojrzenie na drogie samochody

Pobiesz swój egzemplarze ebooka Premium Feel!
POBIERAM MÓJ EGZEMPLARZ
close-link

Przepraszam, że przeszkadzam, ale...
...moja mama mówi, że mam super Instagrama i powienienem się nim chwalić. 
Zapraszam w wolnej chwili.

close-link