Ford

Ford Fiesta ST

Ford Fiesta ST – nasza sesja

Nowy Ford Fiesta ST przebojem podbija rynek. Wystarczy chwila za jego kierownicą, aby poczuć to, co najpiękniejsze w małych hot hatchach. Fiesta ST swoim charakterem momentalnie wywołuje uśmiech na twarzy. Uzależnia i oferuje czystą frajdę z jazdy

Nagrody dla najleszych silników roku przyznane. Ford górą!

Poznaliśmy wyniki prestiżowego konkursu International Engine of the Year Awards. Główna nagroda, po raz drugi z rzędu, została przyznana litrowej, benzynowej jednostce Forda. Wyróżniono również produkowany w Polsce, fiatowski TwinAir, a za najlepszy motor wyczynowy uznano V12 z F12 Berlinetta
Wrangler i Ranger galeria

Jeep Wrangler vs Ford Ranger – test

Łączy je równie wiele, jak dzieli. Oba są ikonami, mają dźwięczne nazwy, które u mężczyzn powodują zwiększoną produkcję testosteronu, nie boją się najcięższych zadań i są najlepsze w tym, do czego zostały stworzone. Wrangler i Ranger - jeden dał popalić Hitlerowi, drugi (nieco później) zmotoryzował Stany Zjednoczone. Dziś te 200-konne, 2-tonowe potwory stają ramię w ramię w naszym teście
Wrangler i Ranger galeria

Jeep Wrangler Unlimited vs Ford Ranger Wildtrak – nasza sesja

Łączy je równie wiele, jak dzieli. Oba są ikonami, mają dźwięczne nazwy, które u mężczyzn powodują zwiększoną produkcję testosteronu, nie boją się najcięższych zadań i są najlepsze w tym, do czego zostały stworzone. Wrangler i Ranger - jeden dał popalić Hitlerowi, drugi (nieco później) zmotoryzował Stany Zjednoczone. Dziś te 200-konne, 2-tonowe potwory stają ramię w ramię w naszej galerii.
Ford Focus ST Test

Ford Focus ST – test

Restrykcyjne normy emisji substancji szkodliwych i zakrojona na szeroką skalę walka o dobro misi koala i lodowców nie tworzą sprzyjającego klimatu dla rozwoju samochodów sportowych. Ciężkie czasy nastały nawet dla pozornie niegroźnych dla naszej planety - w porównaniu z Cayenne czy X6 - małych hot hatchty. Ford jednak znalazł złoty środek.
Ford Focus ST galeria

Ford Focus ST – nasza sesja

Elektryzujący kolor Electric Orange - 5 tys. zł, przydymione, 18-calowe felgi z czerwonymi zaciskami hamulców - 1100 zł, tylny spoiler w stylizacji ST - 600 zł, przyciemniane tylne szyby - 800 zł, biksenony z LED - 3 tys. zł. Świetne kubełki Recaro, imponujący wydech, rewelacyjnie zestrojone zawieszenie, wyjątkowo "szybki" i bezpośredni układ kierowniczy i znakomity 2-litrowy EcoBoost o nucie starego 5-cylindrowca - w standardzie. Zapraszamy do galerii Forda Focusa ST
Ford Focus ST 2012

Ford przyjmuje zamówienia na nowego Focusa ST

Ford Focus ST to o obecnie najmocniejsza seryjnie produkowana odmiana tego modelu. Auto ma się pojawić na rynku jeszcze w 2012 roku. Ciekawostką jest fakt, że pierwsze 1000 osób, które zamówią usportowionego Focusa, w prezencie otrzymają system kamer GoPro Hero 2 HD. Dzięki temu zestawowi nowi właściciele będą mogli upamiętnić kilometry przejechane swoim nowym Focusem.
FORD RANGER

Ford Ranger w żwirowni – galeria

Nowy Ford Ranger został zaprojektowany tak, byś za jego kierownicą czuł się jak w samochodzie osobowym, a nie topornym "wole roboczym". Jednocześnie nie zatracił nic ze swoich możliwości terenowych i ładunkowych. Prezentujemy galerię z polskiej prezentacji Forda Rangera. Nowy pickup świetnie spisywał się w wymagającym terenie żwirowni. Krótko mówiąc: Ranger daje radę. Zobaczcie sami.
Ford Ranger

Ford Ranger – pierwszy kontakt

Nowy Ford Ranger został zaprojektowany tak, byś za jego kierownicą czuł się jak w samochodzie osobowym, a nie topornym "wole roboczym". Jednocześnie nie zatracił nic ze swoich możliwości terenowych i ładunkowych. Ranger nie tylko wygląda teraz dużo lepiej, ale oferuje kilka wersji nadwozia, mnóstwo wersji wyposażenia i nowoczesne silniki wysokoprężne. No i pozwala odliczyć VAT bez konieczności montowania sejfu za plecami.