Nowym, a właściwie odświeżonym, Audi A8 dotarliśmy do podnóży austriackich Alp. Słabsza, 258-konna odmiana 3-litrowego diesla, okazała się idealna na dłuższe, autostradowe wojaże. Średnie zużycie paliwa na poziomie 6,7 l/100 km i zbiornik paliwa o pojemności ponad 80 litrów pozwoliły pokonać przeszło 900 km bez tankowania, napęd quattro dawał pewność na górskich serpentynach, a pneumatyczne zawieszenie i świetnie wyciszone wnętrze zapewniły relaks za kierownicą. Egzemplarz skonfigurowany za 529 730 zł.

 

ZOBACZ TEŻ: Opowiedz mi o: nowym Audi A8

 

ZOBACZ TEŻ: Wszystko, czego nie musisz wiedzieć o nowym Audi A8

 

fot. M.Sztorc

Zdjęcia oraz film wykonane aparatem Panasonic Lumix GX7 z obiektywem Leica DG NOCTICRON 42,5 mm/F1,2.

Dowiedz się więcej o Lumix GX7

O Autorze

Kim ja w ogóle jestem i co tutaj robię? Od ponad 10 lat zawodowo testuję i recenzuję nowe modele samochodów. Kiedyś jako dziennikarz motoryzacyjny, dzisiaj bardziej niezależnie i lifestyle’owo, jako bloger i freelancer. Staram się wyjaśniać, doradzać i pomagać Wam w Waszych motoryzacyjnych problemach. Nowe samochody to po prostu moja praca. Szczególnie te klasy premium, ponieważ cenię sobie komfort, dbałość o detale oraz emocje, które wynikają z połączenia tych dwóch aspektów.

Podobne posty

Jedna odpowiedź

  1. Mac

    Fura nieppzorna ale z ta paszcza całkiem fotogeniczna. chyba że to przez te plenery. Nice

    Odpowiedz

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany

O co chodzi z tym premium?!

Pobierz swój egzemplarz ebooka Premium Feel!

Moja unikatowa publikacja o tajemnicach świata samochodów klasy premium
POBIERAM MÓJ EGZEMPLARZ
close-link

Hej!
Zapraszam Cię do mojego świata samochodów klasy premium

close-link