Porsche Panamera Turbo Sport Turismo – jedno z najszybszych kombi na świecie (o ile uznamy, że to kombi) i pierwsza Panamera, która pomieści 5 osób. Jako jeden z pierwszych dziennikarzy (o blogerach nie wspominając) miałem okazję przetestować Panamerę Turbo Sport Turismo na polskich drogach. Egzemplarz w konfiguracji za 1 mln zł z dodatkami za 300 tys. zł. O wrażeniach na gorąco opowiadałem Wam na Instagramie.

Uprzedzając komentarze – przepraszam za pionowy format i słabą jakość, ale to zapis Instagramowej relacji, w związku z tym format pionowy jest wymuszony, a na jakość nie mam wpływu. Może przy następnej okazji przejdę na GoPro, chociaż GoPro słabo współpracuje z Instagramem…

Porsche Panamera Turbo Sport Turismo – krótkie podsumowanie relacji:

  • Panamera Turbo ma pod maską podwójnie doładowane V8 o mocy 550 KM i momencie 770 Nm.
  • Przyspieszenie do 100 km/h (z pakietem Sport Chrono) zajmuje 3,5 s, czyli tyle samo co w przypadku 610-konnego Ferrari GT4Lusso.
  • Prędkość maksymalna ponad 300 km/h, łatwość jej osiągnięcia – zatrważająca.
  • Panamera Turbo Sport Turismo to jedno z najszybszych kombi na świecie.
  • Sport Truismo – pierwsza Panamera z miejscem dla 5 osób (w standardzie z tyłu mamy kanapę a nie dwa osobne fotele).
  • Bagażnik Sport Turismo jest większy o 4 proc. (20 litrów) w porównani z bagażnikiem standardowej odmiany Panamery.
  • Rozmiary Sport Turismo niezmienione są względem tradycyjnej odmiany Panamery.
  • Napęd na wszystkie koła w standardzie. Pozwala bardzo łatwo i przyjemniej latać bokiem.
  • Nawet do tej najdroższej odmiany Panamery (ceny Turbo od 770 tys. zł) można dobrać wyposażenia dodatkowego za ponad 300 tys. zł.
  • Wszystkie panele karoserii w Sport Turismo od słupka B do tyłu są nowe względem tradycyjnej Panamery.
  • Pierwszy raz w Panamerze pojawia się panoramiczne okno dachowe (opcja za 10 tys. zł).
  • W opcji skrętna tylna oś.
  • Mimo sporych gabarytów i przede wszystkim komfortowego charakteru, Panamera Sport Turismo oferuje wyjątkowo sportowe wrażenia. Więcej na temat wrażeń z jazdy nowym Porsche Panamera.
  • Panamera Sport Turismo jest tylko 15 tys. zł droższa od standardowej odmiany Panamery.

Wszystko, co musisz wiedzieć o nowym Porsche Panamera

 

Sprawdź Porsche Panamerę – zapisz się na jazdę testową – prosto i szybko

 

O Autorze

Kim ja w ogóle jestem i co tutaj robię? Od ponad 10 lat zawodowo testuję i recenzuję nowe modele samochodów. Kiedyś jako dziennikarz motoryzacyjny, dzisiaj bardziej niezależnie i lifestyle’owo, jako bloger i freelancer. Staram się wyjaśniać, doradzać i pomagać Wam w Waszych motoryzacyjnych problemach. Nowe samochody to po prostu moja praca. Szczególnie te klasy premium, ponieważ cenię sobie komfort, dbałość o detale oraz emocje, które wynikają z połączenia tych dwóch aspektów.

Podobne posty

5 komentarzy

  1. Gregs

    Jeżeli miałbym wibierać, to zdecydowanie Pam w kombi. W sumie nic by się nie stało, gdyby na rynku była wyłącznie ta odmiana.

    Odpowiedz
  2. Tomasz

    Kamerę podczas nagrywania ustaw tak, żeby nie było tych czarnych boków (poziomo), popracuj też nad jej drganiami, są nawet do tego programy, które sprawiają, że w postprodukcji usuwane są drgania obrazu 😉

    Odpowiedz

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany

O co chodzi z tym premium?!

Ten ebook zmieni Twoje spojrzenie na drogie samochody

Pobiesz swój egzemplarze ebooka Premium Feel!
POBIERAM MÓJ EGZEMPLARZ
close-link

Przepraszam, że przeszkadzam, ale...
...moja mama mówi, że mam super Instagrama i powienienem się nim chwalić. 
Zapraszam w wolnej chwili.

close-link