PremiumMotoCykl

harley sport glide test opinia 9
4.4Jak premium?

Harley-Davidson Sport Glide – test, opinia, wrażenia z jazdy

Sport Glide razem z całą rodziną nowych Softaili to początek nowej ery dla Halrleya. Harley – podobnie do marek samochodowych – zapytał klientów o ich oczekiwania, a następnie stworzył motocykle, które się w nie wpisują. Najnowszym z nich jest właśnie Sport Glide. Stwierdziłem, że muszę sprawdzić, czy ten sportowo-turystyczny Harley z nowego rozdania może odpowiadać również na Wasze i moje potrzeby.
harley sportglide premiummoto 11

Szczęśliwej drogi już czas | Dzienniki – maj #02

Zapomniałem o tej całej majówce i nie zdążyłem umówić się na żaden samochód testowy. A testować trzeba. No i wypadałoby się gdzieś ruszyć, a że własnego samochodu nie posiadam (no bo kiedy nim jeździć?), to zostałem uziemiony. Na szczęście trochę ogarniam motocykle, dlatego weekend majowy postanowiłem spędzić z Harleyem. Właściwie to na Harleyu.
Harley Davidson Softail Slim S test opinia wrazenia 58
4.5Jak premium?

Harley-Davidson Softail Slim S – opinia i wrażenia z jazdy | test

Ostrzegam, ten test nie będzie ani obiektywny, ani merytoryczny. To nawet nie będzie test. Raczej opowiadanie. O pewnym Harleyu i jego dwóch cylindrach, które łącznie mają prawie 2 litry pojemności. O Harleyu, który kosztuje dwa razy więcej niż przeciętny samochód miejski i wzbudza zainteresowanie jakby był supersamochodem za milion. O Harleyu-Davidsonie Softail Slim w limitowanej wersji S. Maszynie do bezwstydnego lansu!
suzuki sv650A test opinia 4
4.3

Suzuki SV650A (2017) – test i opinia

Pierwsze razy dobrze się pamięta. Do dzisiaj pamiętam pierwszy samochód, którym przekroczyłem 200 km/h – 300-konne Volvo S60 R, i pierwszy, w którym poczułem potęgę poduszek powietrznych – hybrydowego Mercedesa klasy C. Na długo zapamiętam również Suzuki SV650A, ponieważ był pierwszym motocyklem, którym jechałem ponad 180 km/h, i pierwszym… na którym zaliczyłem glebę.
suzuki-shell-szkola-jazdy-6

Suzuki Shell Szkoła Jazdy – czy Suzuki uratowało mi życie?

Powolutku wchodzę w zakręt z prędkością nieprzekraczającą 30 km/h. Standardowy miejski winkiel, 90 stopni. Taki, jakie pokonywałem już wielokrotnie. Delikatnie się przechylam, wszystko zdaje się przebiegać po mojej myśli. Spokój, rutyna, pełny relaks. Czuję się panem sytuacji. Nagle szoruję kolanem po asfalcie, a motocykl leży kilka metrów dalej. Do dzisiaj nie mam pojęcia, co się stało, ale wraz z moim testowym Suzuki SV650 zaliczyliśmy delikatnego szlifa. Chyba słusznie, że zapisałem się na to szkolenie Suzuki Shell Szkoła Jazdy – myślę, przecierając palcem przytartą osłonę tłumika i spoglądając na dziury w kurtce.
honda-cbr500r-2016-test-opinia-3
4.3Jak premium?

Honda CBR500R 2016 – test i opinia

Co po „studwudziestcepiątce”? Oto pytanie, które bardzo szybko rodzi się w głowie świeżo upieczonych motocyklistów z prawem jazdy kat. A lub przynajmniej A2. To pytanie, które zaczęło nurtować również mnie po tygodniowym teście Hondy CB125. Pytanie, na które znalazłem odpowiedź w postaci innej Hondy – CBR500R.
honda-cb125f-test-opinia
2.7Jak premium?

Honda CB125F – test

Ma tylko jeden cylinder, 10,2 Nm momentu, 10,6 KM, maksymalnie pojedzie jakieś 110 km/h, a na osiągnięcie 100 km/h potrzebuje około 30 s. Mimo to na jej test czekałem z wielką niecierpliwością. I nie rozczarowałem się. Honda CB125F dostarczyła mnóstwo pozytywnych wrażeń. Dowiodła, że nie bez przyczyny jest uznawana za jeden z najlepszych motocykli o pojemności 125 cm3.
O co chodzi z tym premium?!

Pobierz swój egzemplarz ebooka Premium Feel!

Moja unikatowa publikacja o tajemnicach świata samochodów klasy premium
POBIERAM MÓJ EGZEMPLARZ
close-link

Hej!
Dołącz do mojego świata samochodów klasy premium

close-link