Wszystko czego nie musisz wiedzieć o Infiniti Q50

Pora na nasz kolejny test z cyklu "tego nie musisz wiedzieć o...". Tym razem zgłębiamy i weryfikujemy marketingowe tajemnice Infiniti Q50 (hybrydy i diesla). Za chwilę dowiesz się rzeczy, których nie znajdziesz w "zwykłych" testach Q50. Rzeczy, które poza ludźmi z działu PR Infiniti wie niewiele osób. Bo to fakty, których wiedzieć nie trzeba, chociaż warto sypnąć nimi w rozmowie z sąsiadem...
jak dziala audi connect

Technologie: Audi Connect, czyli po co Ci internet w Audi

Internet w samochodzie to nie przyszłość. To teraźniejszość. Szczególnie w samochodach segmentu premium. I jak na razie nie ma w tym nic złego. Weźmy na przykład takie Audi i usługi Audi Connect. Po połączeniu z siecią Audi staje się najbardziej zaawansowanym punktem informacji turystycznej na świecie. Zobaczcie sami

Wszystko, czego nie musisz wiedzieć o nowym Audi A8

Mocne silniki, napęd quattro w standardzie, lekka konstrukcja, luksusowe wnętrze znakomitej jakości i mnóstwo najnowocześniejszych systemów z rewolucyjnymi światłami Matrix LED na czele. Tak w skrócie można scharakteryzować odnowione Audi A8. Jakie jeszcze inne smaczki odnajdziemy na pokładzie okrętu flagowego Audi?

Tego mogłeś nie wiedzieć o BMW (i3)

Jednym z koronnych argumentów mało światłych osób podważających sensowność aut elektrycznych jest fakt, że prąd, który porusza takim wynalazkiem powstaje w procesie spalania węgla kamiennego. Wychodzi więc na to, że nawet jeżdżąc autem zeroemisyjnym przyczyniamy się do coraz bardziej intensywnego topienia lodowców...
Mercedes klasy S

Systemy i technologie nowego Mercedesa klasy S

Określenie "na bogato" w odniesieniu do nowego Mercedesa klasy S (w Polsce od 360 tys. zł) zdaje się bardzo nietrafionym eufemizmem. Zobaczcie krótki film prezentujący kilka systemów i technologii, w które wyposażono - pretendującą do tytułu najbardziej luksusowej limuzyny świata - klasę S

Jak powstaje Alfa Romeo 4C

Alfa Romeo 4C na polskim rynku ma pojawić się jeszcze w tym roku i będzie kosztować koło 230 tys. zł. To kwota porównywalna z Porsche Cayenne, czyli znaczna, ale nie zapomnijmy, że monocoque 4C jest wykonany z włókna węglowego, dzięki czemu masa auta "na sucho" to zaledwie 895 kg. Do tego centralnie umieszczone 1750 TBI, napęd na tył , 240 KM mocy i niepowtarzalna uroda. Czekamy z niecierpliwością
Premiummoto - blog - systemy wspomagania

Systemy wspomagania kierowcy – lek na całe zło?

Niedawno podczas testów Volvo S60 z pełnym pakietem najbardziej wymyślnych systemów wspomagania kierowcy naszła mnie pewna refleksja. A właściwie dosadnie poczułem to, o czym od dawna wiadomo – producenci samochodów traktują nas - kierowców - jak niedorozwiniętych idiotów. I w zasadzie trudno im się dziwić…