volvo-s90-d4-inscription-polska
4.4

Volvo S90 D4 Inscription AWD Geartronic – test i opinia

Volvo jeszcze nigdy nie było tak premium jak obecnie. Nowa rodzina modeli z liczbą 90 w nazwie z rozmachem weszła do segmentu premium i coraz mocniej zaczyna podgryzać konkurentów. Do walki z A6, klasą E i serią 5 Volvo wystawiło model S90. Postanowiłem przetestować egzemplarz z najchętniej wybieranym w Polsce silnikiem wysokoprężnym D4 w bogato wyposażonej wersji Inscription.
Volvo XC70 Dr FWD test
3.9Jak premium?

Volvo XC70 D4 Summum Inscription FWD – test

Przed Wami najdroższa z najbardziej ekonomicznych wersji Volvo XC70, czyli XC70 Summum D4 Drive-E, z napędem jedynie na przednią oś, pakietem Inscripiton i automatyczną, 8-biegową skrzynią. Co? XC70 bez napędu na wszystkie koła?! Zgadza się. Zabraliśmy je w lekki teren i długą trasę, by sprawdzić, co ma do zaoferowania. Zapraszamy na test Volvo XC70 D4 FWD.
Volvo-XC70-FWD-biale-inscription-zdjecia

Volvo XC70 D4 Drive-E FWD Inscription – nasza sesja

Zapraszamy do naszej galerii zdjęć najdroższej spośród najbardziej ekonomicznych wersji Volvo XC70, czyli (teraz chwila skupienia) Volvo XC70 Summum Inscription D4 Drive-E FWD. XC70 w tym wydaniu (z licznymi dodatkami) kosztuje około 270 tys. zł, ma napęd jedynie na przednie koła oraz 2-litrowy silnik Diesla (D4) o mocy 181 KM połączony z automatyczną, 8-biegową skrzynią. Uterenowione kombi Volvo zabraliśmy do miasta i w lekki teren.
Nowe Volvo XC90 fakty

Nowe Volvo XC90 – 12 rzeczy, które musisz wiedzieć

Nowe Volvo XC90 to niezwykle istotny model dla szwedzkiego producenta. Jest pierwszym samochodem opracowanym w całości przez Volvo od momentu przejścia szwedzkiej marki z rąk Forda pod skrzydła Zhejiang Geely Holding Group Co. Ltd. To również pierwszy całkowicie nowy projekt Volvo od ponad 10 lat. Wraz z XC90 debiutuje również całkowicie nowa, modułowa platformy SPA, na której przez najbliższe lata powstanie wiele nowych modeli. Widzicie więc, że nowe XC90 to poważna sprawa. Wypada więc wiedzieć o nim nieco więcej
Volvo V40 sesja premiummoto

Volvo V40 T5 R-design – nasza sesja

254-konne Volvo V40 T5 przystrojone pakietem R-design, w krzykliwym, czerwonym kolorze pozornie ma wszystko, co trzeba aby przynależeć do grona hot hatchów. Do 100 km/h przyspiesza w 6,5 s, jego 5-cylindrowa jednostka jest blisko spokrewniona z tą z Focusa ST, a zawieszenie jest bardziej sportowe niż w "zwykłym" V40
Volvo S60 Polestar

Volvo S60 Polestar – 508-konne S60

Volvo we współpracy ze swoim wyścigowym oddziałem Polestar, przygotowało naprawdę wyjątkowy samochód. Projekt bazuje na urodziwym sedanie S60, który w interpretacji Polestar ma 508 KM i stał się wyjątkowo groźnym rywalem dla BMW M5, czy Mercedesa C63 AMG. Na takie S60 czekaliśmy od dawna
Volvo S60 R-design

Volvo S60 D5 R-design – nasza sesja

S60 to najbardziej urodziwe Volvo w obecnej gamie. Z pakietem stylizacyjnym R-design image tej sportowej limuzyny zyskuje jeszcze bardziej agresywnego wyrazu. A gdy jednolicie białe nadwozie naszego S60 osadzimy na ciemnych, 18-calowych felgach, 15 mm bliżej asfaltu - efekt będzie murowany. Zobaczcie naszą sesję.
Volvo S60 R-design

Volvo S60 D5 R-design – test

Postanowiliśmy sprawdzić, co potrafi usportowiona odmiana, najbardziej sportowego Volvo. Na ile "niegrzeczne" potrafi byś S60 R-design z pięciocylindrowym dieslem o mocy 215 KM i automatyczną skrzynią? Czy na drodze może zaoferować wrażenia równie ekscytujące jak jego wygląd?