Sytuacja rynkowa zawsze była dynamiczna, ale czarny łabędź, jakim okazała się epidemia COVID-19, przyspieszył zmiany w niemal wszystkich gałęziach gospodarki. Premium nigdy nie oznaczało wyłącznie najwyższej klasy produktu, było to również zobowiązanie do świadczenia usług w najwyższym możliwym standardzie. Inchcape Polska zawsze podchodził do tego zobowiązania z pełną odpowiedzialnością, dlatego wprowadzane w czasie epidemii rozwiązania to kontynuacja przyjętej strategii, która w ostatnim czasie bardzo przyspieszyła.

Inchcape Polska jako pierwszy dealer samochodowych marek premium zainstalował w swoich salonach opłatomaty firmy Proeltronic, likwidując równocześnie tradycyjne kasy. Opłatomat to samoobsługowe urządzenie umożliwiające zautomatyzowanie procesu poboru opłat gotówkowych i bezgotówkowych. Jego wprowadzenie wpisuje się w tworzony przez dealera ekosystem, w którym klient – jeśli sobie tego życzy – ma minimalny kontakt z pracownikami salonu.

Inchcape Polska_opłatomat_1

Opłatomaty w salonach Inchcape Polska.

 

Inchcape Polska – komfortowo on-line

Dealer przygotował cały szereg rozwiązań dostępnych w internecie m.in. kalkulatory leasengowe, konfiguratory, a dla zainteresowanych konkretnymi modelami przygotowano prezentację video i możliwość jego zakupu w sieci. Klienci serwisu mogą też liczyć na bezkontaktową obsługę, a komfortowe spotkanie z doradcą można przeprowadzić w przestrzeni wirtualnej za pomocą wideokonferencji.

Obsługa klienta w Inchcape Polska zawsze miała charakter premium, ponieważ wsłuchujemy się w potrzeby naszych klientów, a nawet staramy się je antycypować. Epidemia przyspieszyła proces, w którym działania wymagające dotychczas wizyty klienta w salonie może zrealizować za pośrednictwem internetu. Klienta pozostawiamy wyłącznie z poczuciem zadowolenia związanego z prowadzeniem pojazdu. Wprowadzenie opłatomatów Proeltronic w naszych salonach pozwoli klientom wygodnie i bezpiecznie dokonywać płatności – mówi Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Inchcape Polska_opłatomat_3

W salonach Inchcape Polska możliwe jest zachowanie dystansu społecznego w połączeniu z wygodną formą korzystania z usług dealera. A wprowadzenie opłatomatów wpisuje się w ten trend, wystarczy zeskanować kod kreskowy z otrzymanej od doradcy faktury lub polecenia do zapłaty, by rozpocząć intuicyjny proces płatności.

Zachowanie dystansu społecznego możliwe jest dzięki wdrażaniu innowacyjnych urządzeń i zupełnie innego rozumienia obsługi klienta, w ramach której wiele zadań spada na barki sprzedawcy lub dostawcy usługi. Nasze produkty wspierają nowoczesny i konieczny obecnie model obsługi klienta, który został wdrożony przez Inchcape Polska – mówi Artur Jałocha, Dyrektor Zarządzający (współwłaściciel) firmy Proeltronic.

Automatyzacja usług to trend kształtujący branżę motoryzacyjną od dłuższego czasu. Rozwiązania wdrażane w czasie epidemii wpisują się w bieżące potrzeby klientów, odpowiadają też na ich oczekiwania w szerszym horyzoncie czasowym poprawiając komfort korzystania z usług salonów Inchcape Polska już po zażegnaniu kryzysu.

O Autorze

Avatar

Kim ja w ogóle jestem i co tutaj robię? Od ponad 10 lat zawodowo testuję i recenzuję nowe modele samochodów. Kiedyś jako dziennikarz motoryzacyjny, dzisiaj bardziej niezależnie i lifestyle’owo, jako bloger i freelancer. Staram się wyjaśniać, doradzać i pomagać Wam w Waszych motoryzacyjnych problemach. Nowe samochody to po prostu moja praca. Szczególnie te klasy premium, ponieważ cenię sobie komfort, dbałość o detale oraz emocje, które wynikają z połączenia tych dwóch aspektów.

Podobne posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany

Moja matka mówi, że profil na Instagramie to jedyne, co mi się w życiu udało. 
Zapraszam w wolnej chwili.

close-link