Mercedes-Benz C220 BlueTec z automatyczną skrzynią kosztuje niecałe 175 tys. zł. Jednak nasz egzemplarz skonfigurowany był za „skromne” 248 tys. zł. Kilka stylizacyjnych dodatków nadało małemu sedanowi rasowego wyrazu. To przede wszystkim zasługa pakietu AMG za 10 tys. zł. Masywne zderzaki z monstrualnymi wlotami powierza, 5-ramienne, 18-calowe felgi i obniżone zawieszenie  sprawiają, że C220 robi świetne wrażenie. Zobaczcie sami.

 

Mercedes-Benz C220 BlueTec – wybrane elementy wyposażenia dodatkowego

  • Składana tylna kanapa 1 234,53 zł
  • Dach szklany 4 469,85 zł
  • 7G-TRONIC PLUS – 7-biegowa, automatyczna skrzynia biegów 8 939,70 zł
  • COMAND Online 11 493,90 zł
  • ILS – inteligentne reflektory w technologii LED 6 172,65 zł
  • Pakiet AIR-BALANCE 1 426,10 P29
  • Pakiet AMG – elementy wewnętrzne 6 385,50 zł
  • Pakiet AMG – elementy zewnętrzne 9 791,10 zł
  • Pakiet komfortowych siedzeń 851,40 zł

 

fot. Michał Korniejczuk

Podobne Posty

16 komentarzy

  1. wallle

    kurde, jakie te mercedesy teraz ładne. Mam nadzieje, że cyganie nie zainteresują się nimi za szybko

    Odpowiedz
  2. crx

    Ten AMG pakiet robi robotę. Dzisiaj widziałem taką zwyczajną klasę C i wcale nie wyglądała tak dobrze jak na zdjeciach. Jakbym miał kupić to tylko w AMG, co tam 10 tys. zł

    Odpowiedz
  3. mikołaj

    Wyyyyypas na kołach. Widziałem już kilka nówek we wrocławiu, w sumie większość z tym pakietem. Na żywo robi równie zajebiste wrazenie jak na zdjeciach

    Odpowiedz
  4. żurek man

    piękności… chociaż ciekawe jak wygląda taki golas w podstawowej wersji, bo coś mi się wydaje, że zdeka słabo będzie

    Odpowiedz
    • jurand ze spychowa

      powiem Ci, że faktycznie, taki zwykły to nic specjalnego, przeciętniak. Te prasowe wersje widocznie są tak komfugurowane, żeby wyglądały ładnie na stronie

      Odpowiedz
  5. oleksy

    Jestem fanem klasy C, miałem dwie poprzednie generacja w sumie z 7 lat tym przejeździłem. Teraz przymierzam się do tej ale w benzynie. A wiedzieliście, że przy konfiguracji w salonie masz do wyboru 5 wersji zawieszenia! Nawet na pneuatyku może być

    Odpowiedz
    • ccxv@das.pl

      a ić pan… moja poprzednia C klasa przejeździła 2 lata, a potem pochłonęła więcej kasy niż moja żona przez 20 lat

      Odpowiedz
  6. jarosław pobłogoswał

    widzę, że teraz już wszyskie marki premium mają takie wyjebane w kosmos światła, że hej… full led surututu adaptif

    Odpowiedz
  7. wojtyła

    Podoba mi się ten nowy, bardziej młodzieżowy duch Mercedesa. Może dorosłem, a może to Merc odmłodniał. W każdym razie kiedyś kojarzył mi się z cyganami, teraz jest full lifestyle

    Odpowiedz
    • bombbel

      Szkoda, że za bazowe tamte 150 tys. jest paździerzowata lekko. Chociaż i tak żaden klient klasy C nie zamówi podstawy więc luz

      Odpowiedz

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany