PremiumMoto to nie tylko ten blog. Jak łatwo się domyślić, to cały (teraz będzie modne słowo) ekosystem platform do dzielenia się treściami z YouTubem i Instagramem na czele. Ale! Chciałem zwrócić Twoją uwagę na jeszcze jedną, mniej oczywistą, gałązkę tego ekosystemu, którą warto chwycić w objęcia subskrypcji.
Volkswagen ma dla Ciebie nie jeden, nie dwa, nie trzy, a aż cztery samochody, w których wygodnie spędzisz czas na campingu. Tutaj chciałem przybliżyć Ci ich możliwości oraz opowiedzieć o możliwościach, jaki masz przy wyborze Volkswagena, który sprawdzi się jako (mini)camper.
Dzień dobry, piszę do Ciebie jako nowy redaktor naczelny magazynu motoryzacyjnego EVO. Tym wpisem chciałbym rozpocząć nową tradycję na blogu....
BMW M5 to 6 generacji niesamowitych osiągów i spalinowych emocji w rodzinnym sedanie, 40 lat pięknej historii budowania statusu ikony wśród sportowych limuzyn… Wygląda na to, że ta historia właśnie dobiegła końca, bo BMW pokazało nową, 7. generację M5.
Jak mógłby wyglądać współczesny samochód sportowy, gdyby przy jego tworzeniu nie kierować się chęcią zadowolenia księgowych i akcjonariuszy? Cóż, w ostatnich latach pojawiło się kilka prób odpowiedzi na to pytanie, ale żadna nie może się równać z tym, czego właśnie dokonało Bugatti. Pora poznać nowe zasady gry w świecie supersamochodów. Zapraszam.
Porsche Cayenne I generacji (oznaczone jako 955) ma już ponad 20 lat. Na rynku wtórnym jest dostępnych mnóstwo egzemplarzy Cayenne 955. Ich stan jest różny, najczęściej raczej gorszy niż lepszy, ale okazuje się, że jeśli trafisz na dobry egzemplarz, to trudno o ciekawszą propozycję w tej cenie. Przynajmniej taka jest moja teoria. A jak jest z praktyką?
Range Rover SV to jeden z najdroższych samochodów klasy premium, które gościły na PremiumMoto. I nie wynika to jedynie z faktu, że w ciągu ostatnich 10 lat ceny samochodów poszły w górę o jakieś 30 proc. Przede wszystkich chodzi o to, że nowy Range Rover w najbogatszej wersji SV z 612-konnym V8 to już najwyższy poziom wtajemniczenia w klasę premium. I wejście na ten poziom trochę kosztuje. A co dostajesz za te pieniądze?
Czujniki TPMS, czyli systemy monitorowania ciśnienia w oponach, są coraz częściej standardowym wyposażeniem nowych samochodów. Zapewniają one nie tylko większe...
Od ponad 10 lat prowadzę blog o samochodach klasy premium. Przez te wszystkie lata podjąłem dwie próby zdefiniowania i określenia, czym jest premium w motoryzacji oraz tego, co odróżnia samochody premium od tych marek popularnych. Dzisiaj chciałem podzielić się z Tobą właśnie tą drugą próbą ugryzienia premium.