Porsche Master GT to nowy i obecnie najwyższy stopień szkolenia w ramach szkoły sportowej i wyścigowej jazdy Porsche Experience w Polsce. Wziąłem udział w Porsche Master (bez S) GT i przyznam, że było to najbardziej ekstremalne szkolenie, w jakim uczestniczyłem. A uczestniczyłem we wszystkich ważniejszych imprezach tego typu. Spieszę z relacją, czego możesz się spodziewać i za co płacisz te 40 tys. zł, które trzeba wydać na Master GT.
Wskakuję za kierownicę nowego BMW M4 Competition. Jeszcze zanim kończę ustawiać fotel z krótkofalówki słyszę polecenie, aby odłączyć kontrolę trakcji, włączyć tzw. analizator driftu i postarać się utrzymać jak najdłuższy poślizg. Tym samym nowe BMW M4 staje się pierwszym samochodem testowym, którego test rozpocząłem od jazdy długimi bokami. Jestem na BMW Driving Experience, na Silesia Ring, w miasteczku M. Tutaj testy samochodów wyglądają "nieco" inaczej. Jak w takich okolicznościach wypada nowe BMW M3 i M4?
BMW – po Porsche i AMG – odpaliło w 2019 roku w Polsce swoją szkołę sportowej jazdy, czyli BMW Driving...
Porsche Track Experience (kiedyś Porsche Driving Experience i Porsche Sport Driving School) od 2018 roku na stałe wpisuje się w...
Wraz z Toyotą wybrałem się na Rajd Polski, czyli 8 rundę Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata. Wiecie, WRC, poważna sprawa. To poziom prestiżu i rywalizacji Formuły 1 tylko w rajdach. Pojechałem przekonać się, jak tu, na polskiej ziemi, Toyota Gazoo Racing – fabryczny rajdowy zespół Toyoty – poradzi sobie w WRC po 17 latach(!) przerwy. No i może jeszcze po to, żeby zobaczyć na żywo to wielkie skrzydło Yarisa WRC.
AMG Driving Academy na torze Poznań to jedna z imprez w moim dziennikarskim kalendarzu, na którą czekałem ze sporą niecierpliwością. Nie tylko dlatego, że wśród modeli do testowania widniał AMG GT R. Po prostu AMG i tor w jednym zdaniu zawsze oznacza wrażenia, których nie sposób sobie odmówić. Zapraszam Was na wpis o tym, jak chciałem (ale nie mogłem) pójść bokiem w Mercedesach za ponad pół miliona złotych.
Sporty motorowe są pasjonujące pod warunkiem, że nie oglądasz zmagań kierowców z trybun czy pobocza odcinka specjalnego. Zdecydowanie lepiej w nich uczestniczyć. Właśnie dlatego nie mogłem odmówić sobie wzięcia udziału w Classicauto Cup, na które zostałem zaproszony, by w barwach Toyota Team Classic pościągać się klasyczną Celicą na lotnisku w Białej Podlaskiej. Czy było warto?
Salon samochodowy jak ten w Genewie czy we Frankfurcie może kojarzyć się Wam z… samochodami. I słusznie. Jeżeli pierwszym, co przychodzi Wam do głowy, są (piękne, gorące, seksowne) hostessy to jeszcze lepiej, bo przecież o samochodach wiemy wszystko jeszcze przed ich oficjalną premierą na targach. Ale największe salony samochodowe to coś znacznie więcej, coś, na co zapewne jeszcze nikt nie zwrócił Wam uwagi.
Za nami kolejna edycja Motor Show Poznań. Było jeszcze lepiej niż rok temu. Te największe targi motoryzacyjne w Polsce z edycji na edycję ściągają coraz większe rzesze osób. Już podczas dnia prasowego jest tłoczno, a w weekend dla publiczności hale Międzynarodowych Targów Poznańskich przeżywają prawdziwe oblężenie. Czy faktycznie warto wybrać się na Motor Show? Poniższa relacja powinna pomóc Wam w podjęciu decyzji.
Już się przyjęło, że obowiązkowym punktem relacji z każdego salonu samochodowego jest galeria z dziewczynami (hostessami), które mają przyciągać dziennikarzy do prezentowanych samochodów. Niech zatem tradycji stanie się zadość – zapraszam do galerii zdjęć dziewczyn z 86. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Dla urozmaicenia będą również panowie.