Wrześniowe dzienniki zostały brutalnie skrócone. Zdążyłem jedynie roztoczyć refleksję nad dynamiką zmian w samochodach na przykładzie nowej Panamery i starszego Audi RS6, pochwalić się nowym filmem, pokazać jak kręci się reklamy samochodu, którego nie ma, w otoczeniu, które nie istnieje i polecić Wam książkę. A potem... musiałem wziąć się do roboty... Tak czy inaczej, zapraszam do lektury.
Na polski rynek, prosto zza oceanu wjeżdża nowy Ford Edge. Przyglądając mu się z zewnątrz, czułem te przechyły w zakrętach, gumową charakterystykę zawieszenia oraz bezpłciowe prowadzenie typowe dla większości SUV-ów o takich gabarytach. Następnie wsiadłem za kierownicę i mocno się… rozczarowałem. Zapraszam na krótkie spotkanie z Fordem Edge.
Cudze chwalicie, swojego nie znacie… przyznaję się do winy. W poszukiwaniu idealnych plenerów na zdjęcia wraz z fotografem Michałem przemierzyliśmy już kawałek Europy, nieco deprecjonując polskie krajobrazy. Postanowiliśmy to naprawić. Wzięliśmy hybrydową Toyotę RAV4 i ruszyliśmy w Tatry w poszukiwaniu wyjątkowej drogi. Zapnijcie pasy i ruszajcie z nami.
Szybsza, większa, bardziej ekonomiczna i naszpikowana elektroniką – wiadomo, nowa Panamera nie mogła być inna. Za tymi oczywistymi określeniami kryje się jednak mnóstwo interesujących innowacji. Pozwólcie, że krótko przedstawię Wam kilka najciekawszych faktów na temat nowej Panamery. Niektóre mogą Was zaskoczyć.
Quattro Experience to cykliczna impreza organizowana przez Audi na błoniach Stadionu Narodowego. Marka rozstawia tam swoje wesołe miasteczko, czyli tor przeszkód służący do demonstracji terenowych zdolności modeli linii Q i Allroad, oraz spektakularną dywizję bogato skonfigurowanych modeli samochodów – z RS na czele. Przez większą część czasu miasteczko Audi quattro Experience pozostaje do dyspozycji klientów marki. Jednak od czasu do czasu, na jeden dzień, jest udostępniane dziennikarzom…
To już rok. Zamykam dwunaste wydanie dzienników PremiumMoto.pl. Czas płynie szybciej niż moja droga do Krakowa w Volvo V40, efektem której był viralowy film o wózku z Biedronki. W sierpniu (nieco wakacyjnym) pisałem Wam również o realnym zużyciu paliwa w hybrydowym Lexusie RX, inspirowałem do kręcenia filmów i przeżywałem pierwszy test motocykla. Zapraszam do lektury.
Autocasco (ubezpieczenie AC) dla auta klasy premium powinno być tak bogate, jak jego wyposażenie. Pomyłka przy zakupie polisy może kosztować jego właściciela nawet kilka tysięcy złotych. A o nią bardzo łatwo! Czym zatem kierować się podczas poszukiwania najlepszego AC dla luksusowego auta? Na pewno nie tylko luksusową ceną...
Zajrzyj za kulisy PremiumMoto.pl, poczytaj, co dzieje się na blogu (i w motoryzacji), kiedy na blogu nie dzieje się nic. Bo dzieje się dużo, a wpisy na stronie głównej to jedynie esencja tych wydarzeń. Strona uaktualniana na bieżąco. Nowy wpis co trzy dni, nie zawsze premium, ale regularnie. Stay tuned & #stayPremium.
Samochody to wdzięczny temat do fotografowania. Nie grymaszą, nie oczekują honorarium, a wydobycie z nich piękna – uchwycenie na zdjęciu zamysłu projektanta – to pasjonujące wyzwanie. Wyzwanie, z którym jako bloger/dziennikarz motoryzacyjny mierzę się nader często. Dlatego nie mogłem odmówić zaproszenia od Forda i Nikona na warsztaty fotografii motoryzacyjnej. W tym wpisie postaram się podzielić z Wami wszystkim, czego podczas jednodniowych zajęć udało mi się dowiedzieć o fotografowaniu samochodów.
Czerwiec na PremiumMoto.pl był dosyć intensywny pod względem liczby samochodów, z którymi miałem bliższy kontakt. W czerwcowych dziennikach poznacie bliżej Renault Talismana Grandtour (kombi), nowego Peugeota 2008, nowego VW Tiguana i odświeżonego Up!. Zabieram Was również na III rundę Classicauto Cup, w której miałem przyjemność się ścigać, oraz zestawiam najwyższe wersje Forda Mondeo (Vignale) i Renault Talismana (Initiale Paris). Zapraszam do lektury.