BMW M5 to 6 generacji niesamowitych osiągów i spalinowych emocji w rodzinnym sedanie, 40 lat pięknej historii budowania statusu ikony wśród sportowych limuzyn… Wygląda na to, że ta historia właśnie dobiegła końca, bo BMW pokazało nową, 7. generację M5.
Jak mógłby wyglądać współczesny samochód sportowy, gdyby przy jego tworzeniu nie kierować się chęcią zadowolenia księgowych i akcjonariuszy? Cóż, w ostatnich latach pojawiło się kilka prób odpowiedzi na to pytanie, ale żadna nie może się równać z tym, czego właśnie dokonało Bugatti. Pora poznać nowe zasady gry w świecie supersamochodów. Zapraszam.
Hazard przeszedł zmiany w wyniku rozwoju technologicznego, który spowodował pojawienie się gier online i zmianę preferencji graczy. O ile wcześniej...
BMW M2 G87 2024 to jeden z najlepszych użytecznych na co dzień małych samochodów sportowych, jakie możesz mieć. Ma potężny silnik, genialny układ jezdny i... kontrowersyjny wygląd. M2 to też wstęp do tych "prawdziwych" BMW M. Pytanie więc, czego możesz oczekiwać po najmniejszej i najtańszym BMW M. Czy M2 jest w stanie dostarczyć emocji i frajdy z jazdy porównywalnych z poważniejszymi BMW M? Dokładnie to sprawdziłem i tutaj chciałem podzielić się z Tobą wnioskami. Zapraszam na test M2 G87.
Volvo EX30 to samochód elektryczny, na jaki czekałeś, chociaż pewnie nawet nie zdawałeś sobie z tego sprawy. Dlaczego EX30 jest samochodem elektrycznym innym niż wszystkie? Dlaczego warto przyjrzeć się mu bliżej? Czym irytuje i czym zaskakuje? Zapraszam na szczegółowy test Volvo EX30. Na wideo i w tradycyjnej formie pisanej.
To jest ranking samochodów premium 2023, jakiego nie znajdziesz nigdzie indziej. Chcesz wiedzieć, jakie samochody i marki premium wybieramy w...
Przyspieszenie na motocyklu o dużej mocy, wiatr we włosach i ryk silnika – te emocje mają zaskakujące podobieństwo do adrenaliny...
Porsche Cayenne I generacji (oznaczone jako 955) ma już ponad 20 lat. Na rynku wtórnym jest dostępnych mnóstwo egzemplarzy Cayenne 955. Ich stan jest różny, najczęściej raczej gorszy niż lepszy, ale okazuje się, że jeśli trafisz na dobry egzemplarz, to trudno o ciekawszą propozycję w tej cenie. Przynajmniej taka jest moja teoria. A jak jest z praktyką?
Range Rover SV to jeden z najdroższych samochodów klasy premium, które gościły na PremiumMoto. I nie wynika to jedynie z faktu, że w ciągu ostatnich 10 lat ceny samochodów poszły w górę o jakieś 30 proc. Przede wszystkich chodzi o to, że nowy Range Rover w najbogatszej wersji SV z 612-konnym V8 to już najwyższy poziom wtajemniczenia w klasę premium. I wejście na ten poziom trochę kosztuje. A co dostajesz za te pieniądze?