Pogłoski o możliwej współpracy Aston Martina z AMG okazały się prawdą. Na mocy umowy AMG pomoże Astonowi stworzyć nowe silniki V8 i hybrydy, a Daimler AG stanie się udziałowcem brytyjskiej marki
Stało się. Bentley pójdzie w ślady Porsche i stworzy luksusowego SUV-a. Zarząd VW właśnie potwierdził, że produkcyjną wersję SUV-a od Bentleya zobaczymy w 2016 roku
Nazywa się Adam. Opel Adam. Jest małym, miejskim autem, które będzie konkurować z MINI i Fiatem 500 o "respekt na dzielni" czyli prym wśród samochodów premium supernimi. Jego siłą jest możliwość bardzo szerokiej indywidualizacji, co sprawi, że każdy Adam będzie niepowtarzalny. Tak jak ten, z naszej galerii
Nowy Volkswagen Golf GTI wkracza na rynek. To najszybsze i najbardziej ekonomiczne GTI w historii Volkswagena. Ma dwa razy więcej mocy niż Golf GTI pierwszej generacji, a do 100 km/h przyspiesza o prawie 3 sekundy krócej. Zobaczcie wyjątkową infografikę przygotowaną przez Volkswagen Group Polska podsumowującą prawie 40-letnią historię kultowego hothatcha
Peugeot ujawnił zdjęcia i szczegóły dotyczące modelu RCZ R. Jedno z najładniejszych coupe na rynku w wersji R jest lżejsze i mocniejsze od obecnie najszybszego RCZ-ta. W zasadzie RCZ R to najmocniejszy drogowy model Peugeota w historii
Nowy Volkswagen Golf GTI jest najszybszym i najbardziej ekonomicznym GTI w historii. Ważniejsze jest jednak to, że jest ekstremalnie dopracowanym i świetnie jeżdżącym hothatchem. Wystarczy wspomnieć, że za zawieszenie nowego GTI odpowiedzialny był ten sam człowiek, który wcześniej dostrajał układ jezdny w Porsche 911 (997) GT3 RS. A do tego GTI wygląda, tak jak powinien!
To był totalny knockout ekstremalnej trasy na Pikes Peak. Takiego wyniku nikt się nie spodziewał. Peugeot 208 T16 Pikes Peak pod dyktando Sebastiana Loeba pokonał 156 zakrętów, 20-klometrowej trasy na Pikes Peak w rekordowym czasie 8 min. i 13,878 sekund
Jesteśmy na torze Poznań. Bierzemy udział w wydarzeniu pod nazwą Audi Sportscar Experience, które po raz pierwszy odbywa się w Polsce. Po doświadczeniu niesamowitych możliwości Audi RS4 i RS6 zasiadamy za kierownicą Audi R8 V10 Plus i wjeżdżamy na mokrą pętle toru. Zapraszamy na drugą część naszej relacji z Audi Sportscar Experience
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.