Jeden dziennikarz coś palnie, a potem reszta powtarza. Ponadto Clarkson, testując RC F-a, nawet nie potrafił odpowiednio ustawić elektroniki. RC F po wciśnięciu odpowiednich przycisków zmienia się w real BMW killer – stwierdził Ben Collins podczas polskiej prezentacji japońskiego coupe. A jak jest w rzeczywistości? Zapraszam na test Lexusa RC F w wersji Carbon.
Hamulec w podłogę, gwałtowny skręt, dudnienie ABS-u, uderzenie, huk, wybuch poduszek, kolejne uderzenie, cisza... Deska rozdzielcza błyszczy niczym choinka, czuję charakterystyczny zapach gazu z poduszek, stoję w poprzek pasa, ktoś mówi coś do mnie po angielsku. Nie jest dobrze...
Przed Wami najdroższa z najbardziej ekonomicznych wersji Volvo XC70, czyli XC70 Summum D4 Drive-E, z napędem jedynie na przednią oś, pakietem Inscripiton i automatyczną, 8-biegową skrzynią. Co? XC70 bez napędu na wszystkie koła?! Zgadza się. Zabraliśmy je w lekki teren i długą trasę, by sprawdzić, co ma do zaoferowania. Zapraszamy na test Volvo XC70 D4 FWD.
Lexus NX przebojem wdarł się na polski rynek samochodów klasy premium i niespodziewanie szybko stał się bestsellerem w ofercie japońskiego producenta. Sprawdziliśmy tego kompaktowego SUV-a z trzema silnikami w jedynej słusznej wersji F sport i... trochę się rozczarowaliśmy. Zapraszamy na test Lexusa NX 300h.
Volkswagen Golf R to najmocniejszy Golf w historii. Ma napęd na wszystkie koła, który potrafi przerzucić 100 proc. momentu na tył, szybki układ kierowniczy, a ESP da się całkowicie dezaktywować. Brzmi obiecująco, prawda? A jak jest w rzeczywistości? Zapraszamy na nasz test Volkswagena Golfa R VII generacji.
„MINI Cooper S (F56) to jeden z najlepszych przednionapędowych samochodów świata”– takie słowa zwieńczyły test najnowszego Coopera S w „Auto Motor i Sport”. Cóż, trzeba przyznać, że prawie 200 KM w lekkim samochodzie z krótkim rozstawem osi i szerokim rozstawem kół to skuteczny przepis na gokartową frajdę z jazdy. Sprawdźcie z nami, ile tak naprawdę jest jej w nowym MINI Cooperze S.
Kilkanaście kompletów zdartych opon, poobijane samochody doprowadzone do granic możliwości, helikopter i driftujący Ben Collins... Mowa o polskiej wersji Top Gear? Nie. Raczej o prezentacji sportowych aspiracji modeli Lexusa w ośrodku szkolenia kierowców w Bednarach. Impreza pozwoliła odpowiedzieć na kilka pytań, których jeszcze nikt nie zadał i zaostrzyła apetyt na RC F-a
Późny, zimowy wieczór. Przydrożny sklepik spożywczy w małej wisi gdzieś u podnóży malowniczych włości Pałacu Ciekocinko. „Jezus Maria, ja Cię pierd..., czyja to fura?!”– krzyczy podekscytowany jegomość z podsklepowego centrum dowodzenia, kiedy wchodzi po kolejny kartonik wina... Zapraszamy na nasz test nowego Audi A7 3,0 TDI w konfiguracji za ponad 0,5 mln zł.
Parafrazując słuszne spostrzeżenie magazynu Car, BMW serii 4 Gran Coupe to 5-drzwiowa wersja 2-drzwiowej odmiany 4-drzwiowego BMW serii 3. Ot, liftback klasy premium bazujący na coupe. Równie urodziwy, co wersja 2-drzwiowa, ale znacznie bardziej od niej praktyczny. W wydaniu 428i z napędem xDrive również odpowiednio szybki, chociaż w wersja Luxury z drewnianymi ozdobnikami nieco zbyt... wytworny. Zapraszam na test BMW 428i xDrive Gran Coupe.
Mercedes CLA w najmocniejszej wersji (poza AMG) 250, z obniżonym, sportowym zawieszeniem, napędem na wszystkie koła i przyodziany w „czerwień jupiera” wygląda fenomenalnie, prowadzi się znakomicie, zużywa sporo benzyny, kosztuje tyle, co bazowa klasa E, a poziomem wykończenia wnętrza nieco rozczarowuje. Tyle. Jeżeli macie ochotę na więcej, to zapraszamy