Staram się, ale nie daję rady regularnie publikować dziennikowych wpisów. Teoretycznie powinny pojawiać się co trzy dni, a w praktyce… sami widzicie. Ale nic to, dzienniki PremiumMoto jeszcze nie zginęły. Dzisiaj będzie o samochodzie, który z premium nie ma nic wspólnego, ale sądzę, że może zainteresować tych z Was, którzy szukają niedrogiego środka transportu do miasta. To najmniejszy i najtańszy model Forda. Nazywa się Ka+, a w wersji, którą dla Was przetestowałem można uznać, że to nawet Ka++.
O Fordzie Ka+ opowiadałem Wam tutaj nieco ponad dwa lata temu, kiedy ten model debiutował na naszym rynku. Opowiadałem Wam wtedy, że taki Ka+ może znacząco poprawić Wasz komfort życia za niewiele ponad 300 zł miesięcznie, czyli 10 zł dziennie. Całkiem korzystna oferta.
Pisałem też wtedy, że Ka+ nie ma nic wspólnego z Fordem Ka, którego możecie kojarzyć. Że Ka+ to taka Fiesta-. Że bazuje na płycie podłogowej poprzedniej generacji Fiesty i jest równie przestronny, co taka Fiesta. I że to bardziej rywal dla Skody Fabii niż Skody Citigo. Generalnie spory samochód za niewielkie pieniądze, czyli to, co najlepiej sprawdza się na naszym rynku.
A teraz Ford Ka+ przeszedł facelifting. Wszyscy wiemy, na czym polega facelifting, więc nie będę się tu rozwodził nad zmianami, o wszystkim dokładnie opowiedziałem Wam na filmie (poniżej). Tutaj chciałem zwrócić Waszą uwagę na bardzo ciekawą propozycję w postaci Ka+ w wersji Active. Active w Fordzie to coś jak Allroad w Audi czy Scout w Skodzie, po prostu lekko uterenowiona wersja.
Mamy już Fiestę Active i Focusa Active. A teraz dołącz do nich Ka+ Active, którym śmigałem. Muszę przyznać, że podobają mi się Fordy doprawione nutką Active i nie inaczej jest w przypadku Ka+ Active. Ka+ Active ma ode mnie dużego plusa, więc można uznać, że to taki KA++.
Nowy Ford Ka+ oraz Ka+ Active – pokazuje i objaśniam
O nowym Fordzie Ka+ oraz Ka+ Active opowiadałem Wam przez trzy dni w relacjach Instastory na profilu Ford Polska. Potem zebrałem te relację w całość i tak powstał 10-minutowy film, z którego dowiecie się wszystkiego o tym samochodzie.
Nie dowiecie się jak jeździ, ale o tym wspominałem przy okazji pierwszych jazd testowym poprzednik Ka+ i w tej kwestii niewiele się zmieniło, dlatego po więcej informacji zapraszam do tego wpisu.
Wyświetl ten post na Instagramie.
PS dla osób, które są rozczarowane faktem, że na PremiumMoto.pl pojawiają się samochody, które są „premium inaczej” jakiś czas temu przygotowałem WPIS, w którym staram się nieco wybielić. Również gorąco zapraszam.