Hello! Wiem, że tęskniliście, dlatego dzienniki PremiumMoto wracają. Poddałem je delikatnemu faceliftingowi, ale platforma pozostała niezmieniona. Nadal będzie na luzie, na limicie, z wyłączoną kontrolą trakcji i zazwyczaj również pod prąd. Nadal będzie o tym, co dzieje się na blogu, kiedy myślicie, że na blogu nie dzieje się nic. Dzięki temu będziecie mieć jeszcze jeden powód, aby częściej odwiedzać Wasz ulubiony blog motoryzacyjny. Nowy wpis w dziennikach co trzy dni. Jedziemy. Zaczynamy z wysokiego D, czyli od Dacii Duster.
Długo – za długo – zabierałem się do tego, żeby stworzyć opracowanie na temat samochodów segmentu premium. Ten tekst powinien pojawić się na blogu PremiumMoto.pl jako pierwszy i najważniejszy już około dwóch lat temu. Muszę przyznać, że wizja gruntownego zmierzenia się z tym tematem była nieco deprymująca – wiedziałem, że łatwo nie będzie, i do głosu dochodziła prokrastynacja. Plik z tekstem nazwałem roboczo „premium-programowy”, ponieważ to taki utwór programowy, manifest. Skoro na blogu i zawodowo skupiam się na samochodach klasy premium, to wypadałby w pierwszej kolejności wyjaśnić, jakie właściwie są to samochody, prawda? Wraz z uznanymi dziennikarzami motoryzacyjnymi podejmuję się tego wyzwania w ebooku Prmeium Feel.
Ford EcoSport jest małym SUV-em, którego świat zdążył już poznać dosyć dobrze. Ale na polskim rynku to auto znalazło się dopiero teraz. Sprawdziłem dla Was EcoSporta podczas pierwszych jazd testowych na polskich drogach. Zapraszam więc na kompaktowy komplet informacji o Frodzie EcoSport.
Toyota Yaris GRMN, czyli usportowiona, limitowana odmiana dobrze znanego Yarisa. Jako jeden z dwóch polskich blogerów spędziłem z nią dwa dni. Yarisa GRMN testowałem na krętych górskich drogach oraz torze. Spieszę podzielić się z Wami wrażeniami z tych testów, oraz wszystkim, co powinniście wiedzieć o tym intrygującym hot hatchu od Toyoty.
Przewodnik po dziennikach PremiumMoto.pl, czyli krótkich, cyklicznych formach o samochodach (z naciskiem na klasę premium), motoryzacji i zmotoryzowanym życiu w...
Kiedy na początku 2017 roku, przy okazji premiery Q2, podpytywałem przedstawicieli Audi o mające pojawić się za kilka miesięcy A8, słyszałem mnóstwo rozbudzających wyobraźnię deklaracji. Mówili, że A8 będzie mogło samo po mnie przyjechać i zabrać mnie na swoją prezentację. Miało też wprowadzić obsługę dotykową na zupełnie nowy poziom. Obiecywano, że z samochodem będę mógł rozmawiać jak z człowiekiem... Wreszcie przyszedł czas na weryfikacje tych zapowiedzi. Zapraszam na pierwszy test nowego Audi A8 i wrażenia z pierwszych jazd testowych w Polsce.
Może i rok 2018 dopiero się zaczął, ale dla koncernów motoryzacyjnych właściwie już się zakończył. Dokładnie wiedzą, jakie modele i kiedy zaprezentują światu. Skrupulatnie prześledziłem „plany wydawnicze” marek premium, przepytałem działy PR każdej z nich oraz wykorzystałem wszystkie inne źródła, aby przygotować dla Was obszerny i szczegółowy kalendarz nowości. To jedyne takie zestawienie w polskiej sieci. Ba, tych informacji nie znajdziecie nawet w prasie. Zapraszam, sprawdźcie, co i kiedy szykują dla nas samochodowe marki premium w 2018 roku.
W ciągu następnych kilkudziesięciu lat samochody w obecnej postaci odejdą do lamusa – silnik spalinowy stanie się reliktem przeszłości i zastąpi go elektryczny odpowiednik. To już pewne. Nadal jednak nie wiadomo, co będzie źródłem energii dla samochodów elektrycznych.
Lubię samochody, które chcą mnie zabić. Jednym z takich jest niewątpliwie BMW M2 – najmniejszy, najtańszy i najlżejszy model z rodziny M. Według wielu również najlepszy. I to nie tylko według tych, których nie stać na M4. Co sprawia, że BMW M2 jest tak dobre i czy faktycznie warto je kupić? Zapraszam na test.
Jaki samochód wybrałbyś dla siebie, gdybyś miał luźne kilkaset tysięcy złotych? To jedno z najczęstszych pytań, jakie słyszę, kiedy publicznie przyznam się, z czego żyję. I wiecie co? To wcale nie jest trudne pytanie. Po 10 latach jeżdżenia najróżniejszymi samochodami bez namysłu odpowiadam: z takich bardziej przyziemnych mógłby to być Boxster. Obecnie Porsche 718 Boxster. Dlaczego?