Lubię samochody, które chcą mnie zabić. Jednym z takich jest niewątpliwie BMW M2 – najmniejszy, najtańszy i najlżejszy model z rodziny M. Według wielu również najlepszy. I to nie tylko według tych, których nie stać na M4. Co sprawia, że BMW M2 jest tak dobre i czy faktycznie warto je kupić? Zapraszam na test.
Jaki samochód wybrałbyś dla siebie, gdybyś miał luźne kilkaset tysięcy złotych? To jedno z najczęstszych pytań, jakie słyszę, kiedy publicznie przyznam się, z czego żyję. I wiecie co? To wcale nie jest trudne pytanie. Po 10 latach jeżdżenia najróżniejszymi samochodami bez namysłu odpowiadam: z takich bardziej przyziemnych mógłby to być Boxster. Obecnie Porsche 718 Boxster. Dlaczego?
Porsche Panamera Turbo Sport Turismo – jedno z najszybszych kombi na świecie (o ile uznamy, że to kombi) i pierwsza Panamera, która pomieści 5 osób. Jako jeden z pierwszych dziennikarzy (o blogerach nie wspominając) miałem okazję przetestować Panamerę Turbo Sport Turismo na polskich drogach. Egzemplarz w konfiguracji za 1 mln zł z dodatkami za 300 tys. zł. O wrażeniach na gorąco opowiadałem Wam na Instagramie.
Zaczyna się od iskry. Potem następuje wybuch, a po nim koleje. Silnik spalinowy budzi się do życia, zamieniając mieszankę benzyny i powietrza w ekscytację. Nie musi przy tym być kilkusetkonnym potworem przepalającym hektolitry paliwa. Nawet niewielka jednostka będzie w stanie rozbudzić w Was ogień emocji. Mam na to przynajmniej pięć dowodów.
To nie będzie typowy test BMW serii 7. W przypadku 750Li zamknąłby się on w trzech określeniach: bardzo szybko, bardzo cicho i baaardzo komfortowo. W konfiguracji za ponad 800 tys. zł BMW 750Li xDrive to już coś więcej niż premium. To już niemal samochód luksusowy. I o tych luksusach chciałem Wam trochę poopowiadać.
Polo to jeden z najbardziej rozpoznawalnych, kompaktowych modeli koncernu Volkswagena na świecie. Przez ponad 40 lat przeszedł on kilka „operacji plastycznych”, nadal jednak cieszy się ogromną sympatią i ma rzesze fanów. Pierwsze Polo pojawiło się w 1975 roku. 42 lata później historia tego modelu otwiera kolejny rozdział – na rynek wjeżdża właśnie szósta generacja Polo. Jak auto zmieniało się przez te lata?
Może Was zaskoczę, ale lubię brać udział w rajdach na jak najmniejsze zużycie paliwa (czyli tzw. eko-rajdach). Oczywiście nie za...
Ford Mustang. Legenda, ikona – symbol prawdziwego, amerykańskiego „muscle car’a”. I przy okazji najchętniej wybierany samochód sportowy w Europie i najtańsze V8 na rynku. Śmiem twierdzić, że takich wrażeń jak Mustang GT (V8) nie zapewni żaden nowy samochód za niecałe 200 tys. zł. Pozwólcie, że opowiem Wam więcej o tych wrażeniach. Zapraszam na test.
Raz w roku razem z fotografem Michałem przygotowujemy dla Was wyjątkowy materiał. Coś więcej niż typowy test. Tradycją stało się,...
Wrzesień na PremiumMoto zaczynamy od wrażeń z jazdy Lexusem LC (500 i 500h). Sprawdźcie, dlaczego jest taki "odświeżający". Potem krótka wizyt na salonie samochodowym we Frankfurcie, który niebawem będzie porównywalny rangą z Warsaw Motors Show w Ptak Expo. Z Frankfurtu na chwilę przenosimy się na Rodos i do... początków PremiumMoto. Później zabieram Was do BMW serii 7 za 800 tys. zł i na eko-rajd Volkswagenami. Zapraszam!