Sierpień rozpocząłem w Porsche 718, a skończyłem w Fordzie Ka+. Rozpoczynam więc od opowieści, jak umówić się na test Porsche, a kończę na tym, jak poprawić jakość życia za trzy stówki miesięcznie. W międzyczasie rozsiadam się na tylnym fotelu BMW serii 7 za 800 tys. zł, przedpremierowo dzielę się z Wami zdjęciami Velara i premierowo wrażeniami z bliższego spotkania z nowym Lexusem LS. Tradycyjnie w dziennikach znalazło się miejsce na krótkie podsumowanie rynku samochodów premium w Polsce i kilka ciekawostek. Zapraszam.
Każdego roku najbardziej „zielone” samochody – te wyjątkowo przyjazne dla środowiska – nagradzane są prestiżowym tytułem „World Green Car”. Sprawdźmy, czym modele Toyoty, BMW czy Tesli zasłużyły sobie na miano najbardziej ekologicznych na świecie oraz jak koncepcja "zielonego" samochodu ewoluowała w ciągu ostatnich pięciu lat.
Jeżeli faktycznie macie benzynę we krwi i tzw. naturalne wyczucie fizyki poruszającego się pojazdu, to będziecie pasjonować się niemal każdym sprzętem napędzanym silnikiem spalinowym. Nie tylko samochodem. A jeżeli tak, to musicie odwiedzić tor Drive Position niedaleko Warszawy. Miejsce przesiąknięte motorsportem i niezwykłym klimatem.
BMW 230i M Sport może nie jest najszybszą odmianą BMW serii 2, ani też tą najbardziej sportową. Jednak według mnie idealnie wpisuje się w hasło „radość z jazdy”. Wpisuje się do tego stopnia, że 230i M Sport z dodatkami M Performance chętnie postawiłbym w swoim garażu. Co mnie tak urzekło w tym samochodzie? Zapraszam na test i wrażenia z jazdy.
Na PremiumMoto.pl lubię wyszukiwać dla Was ciekawe drogi, inspirować do ich odwiedzenia i poszukiwania własnych. Nie tylko tych za granicą,...
Kiedy w moim grafiku samochodów testowych pojawiła się hybrydowa Toyota C-HR, stwierdziłem, że trzeba przygotować dla niej coś specjalnego. W końcu C-HR to podobno najlepiej prowadząca się Toyota – zaraz po GT86 – i pierwsza współczesna Toyota, przy której ludzie chcą sobie robić zdjęcia. Efektowna i zwinna Toyota? Hmm… Nie uwierzę, dopóki osobiście nie sprawdzę.
Nie wiem, czy wiecie, ale w Polsce mamy już ponad 10 (mniej lub bardziej profesjonalnych) torów wyścigowych. Tylko w ciągu...
Wakacje na PremiumMoto.pl rozpocząłem z przytupem – wyprawą Mustangiem V8 w Dolomity. Zapakowałem fotografa Michała i ruszyliśmy na górskie przełęcze. W drugim lipcowym apdejcie dzielę się z Wami przepisem na taki niezapomniany samochodowy trip. W pierwszym zabieram Was natomiast na Rajd Polski! Ważnym wydarzeniem dla świta samochodów klasy premium (w tym również dla mnie) była premiera całkowicie nowego Audi A8. Koniecznie sprawdźcie, co obecnie ma do zaoferowania najwyższa forma "przewagi dzięki technice". Będzie też o nowej Fieście, którą miałem okazję sprawdzić dla Was jako pierwszy bloger z Polski oraz o spektakularnym nowym Range Rowerze, za kierownicę którego również dostałem się jako jeden z pierwszych #takwyszło.
Ostrzegam, ten test nie będzie ani obiektywny, ani merytoryczny. To nawet nie będzie test. Raczej opowiadanie. O pewnym Harleyu i jego dwóch cylindrach, które łącznie mają prawie 2 litry pojemności. O Harleyu, który kosztuje dwa razy więcej niż przeciętny samochód miejski i wzbudza zainteresowanie jakby był supersamochodem za milion. O Harleyu-Davidsonie Softail Slim w limitowanej wersji S. Maszynie do bezwstydnego lansu!
Volkswagen Arteon to bez wątpienia najciekawszy model w ofercie niemieckiego producenta. Ma konkurować z tzw. czterodrzwiowymi coupe klasy premium od Audi czy BMW. To odważne deklaracje, dlatego postanowiłem bliżej przyjrzeć się Arteonowi. Po tygodniowym teście spieszę podzielić się z Wami opinią, wrażeniami i wszystkim, co powinniście wiedzieć o Volkswagenie Arteo