Według nas Scirocco w wersji R to najładniejszy współczesny Volkswagen. Szczególnie w niewinnym, biały kolorze, z którym kontrastuje czerń detali nadwozia. We wnętrzu największą atrakcją są "megakubły" za 8315 zł... od sztuki. Solidne podparcie ciała, jakie zapewniają jest pożądane, kiedy do pracy zabierze się 265 KM. To już zapewne jedna z ostatnich galerii Scirocco R. Auto niedawno zostało wycofane ze sprzedaży. Nacieszcie więc oczy
Oto i on. Najbardziej niegrzeczny Golf nowej, siódmej generacji. Ma 300 KM, z pierwszą setką rozprawia się w 4,9 s i jest wyjątkowo nieszkodliwy dla misiów polarnych. Nazywa się R. Volkswagen Golf R.
Nowy Volkswagen Golf GTI wkracza na rynek. To najszybsze i najbardziej ekonomiczne GTI w historii Volkswagena. Ma dwa razy więcej mocy niż Golf GTI pierwszej generacji, a do 100 km/h przyspiesza o prawie 3 sekundy krócej. Zobaczcie wyjątkową infografikę przygotowaną przez Volkswagen Group Polska podsumowującą prawie 40-letnią historię kultowego hothatcha
Nowy Volkswagen Golf GTI jest najszybszym i najbardziej ekonomicznym GTI w historii. Ważniejsze jest jednak to, że jest ekstremalnie dopracowanym i świetnie jeżdżącym hothatchem. Wystarczy wspomnieć, że za zawieszenie nowego GTI odpowiedzialny był ten sam człowiek, który wcześniej dostrajał układ jezdny w Porsche 911 (997) GT3 RS. A do tego GTI wygląda, tak jak powinien!
Oto hybrydowa wersja Volkswagena Jetta! Jest to obecnie najszybsza hybryda na świecie. Co prawda wersja produkcyjna, która w polskich salonach pojawi się już w lipcu tego roku, nie rozpędzi się do rekordowych 301 km/h, za to zachwyci miłośników ekologii i hybryd.
Jak co roku, w połowie maja nad Austriackim jeziorem Worthersee odbywa się popularny zjazd fanów aut z rodziny Volkswagena. Grupa VW imprezę traktuje bardzo poważanie i za każdym razem stara przygotować się coś specjalnego na jej okoliczność. W tym roku tymi specjałami są m.in. 503-konna wariacja na tema Golfa GTI, i sportowa wariacja na temat Amaroka
Już po kilku kilometrach za kierownicą Jetty Hybrid trudno uniknąć banalnego, ale prawdziwego stwierdzenia, że spalinowo-elektryczna kompaktowa limuzyna od VW to powiew świeżości w tym segmencie. Hybryda oparta na innowacyjnym połączeniu turbodoładowanej jednostki benzynowej, dwusprzęgłowej skrzyni i silnika elektrycznego sprawdza się dużo lepiej niż konkurencja.
Volkswagen Golf VII generacji wreszcie został oficjalnie zaprezentowany. Wiemy jak wygląda, co będzie miał pod maską i ile będzie kosztował. Jaki będzie nowy „wzorzec kompaktu z Wolfsburga”?
Vento, Bora, Jetta... Niezależnie od nazwy, ta produkowana od trzydziestu lat, kompaktowa limuzyna Volkswagena od zawsze postrzegana była jako Golf z „tyłkiem” i pewna anomalia w gamie Volkswagena. Jednak obecna generacja Jetty nabrała indywidualnego charakteru i stanowi niezwykle kompletną propozycję w swoim segmencie
Może i Volkswagen z dieslem pod maską to motoryzacyjny banał i sztampa, ale Jetta z rewelacyjną wysokoprężną jednostką 2,0 TDI to kompletna i solidna propozycja wśród kompaktowych limuzyn rodzinnych. Prezentujemy naszą galerię Jetty w bogatej wersji Highline z chromowanymi wstawkami i 17-calowymi felgami, które znakomicie uzupełniają głęboką czerń lakieru