Volvo jeszcze nigdy nie było tak premium jak obecnie. Nowa rodzina modeli z liczbą 90 w nazwie z rozmachem weszła do segmentu premium i coraz mocniej zaczyna podgryzać konkurentów. Do walki z A6, klasą E i serią 5 Volvo wystawiło model S90. Postanowiłem przetestować egzemplarz z najchętniej wybieranym w Polsce silnikiem wysokoprężnym D4 w bogato wyposażonej wersji Inscription.
W nowej klasie E Mercedes zawarł wszystko, czego przez ostatnie 130 lat nauczył się na temat tworzenia samochodów. V generacja klasy E to festiwal zaawansowanych technologii – targi elektroniki użytkowej na kołach. Stworzona zgodnie z hasłem „the best or nothing” klasa E dostarcza niezwykle relaksujących wrażeń za kierownicą, a w wersji 220d – z nowym, dwulitrowym dieslem – łączy je z umiarkowanym zużyciem paliwa. Ale…
Nowa klasa E była bez wątpienia najważniejszą nowością Mercedesa w 2016 roku. Co prawda okrętem flagowym pozostaje klasa S, ale to właśnie mniejsza klasa E jest najlepiej sprzedającym się modelem Mercedesa-Benza na świecie, a poza tym bardzo klasę S przypomina. Zapraszam do galerii zdjęć klasy E 220d w stylizacji AMG. Przekonajcie się, co może zaoferować nowy Mercedes-Benz klasy E w konfiguracji za 340 tys. zł.
Nie będę ukrywał, lubię podróżować Lexusami. Znakomite wyciszenie wnętrza, obszerne fotele, łatwość osiągania wysokich prędkości i nienarzucający się luksus sprawiają, że za kierownicą Lexusa łatwo się odprężyć. Podróżuje się tak dobrze, że czasami w poszukiwaniu plenerów na zdjęcia docieram w miejsca, w które dotrzeć zupełnie nie planowałem. Ponownie się zapędziłem w dość odległe strony. Tym razem nowym RX 450h F sport.
Początek roku na PremiumMoto.pl był dosyć leniwy, mimo że pierwszy tydzień upłynął na wysokich obrotach wolnossąccego, 3,7-litrowego V6. Emocje po V6 skutecznie ostudził Fiat 500 w wersji kabrio. Jazda bez dachu w zimie sprawiła, że kolejny tydzień przesiedziałem chory w domu i zająłem się simracingiem. Sprawdźcie, dlaczego i Wy powinniście tego spróbować. Opowiedziałem Wam również o wszystkim, co powinniście (a nawet musicie) wiedzieć o nowym Lexusie LS, a na koniec miesiąca przyszła krótka refleksja na temat 4-cylindrowych dieslów w segmencie premium.
Volvo S90 – jeden z najbardziej spektakularnych debiutów w segmencie premium w 2016 roku! Stylowy i oryginalny sedan wyróżnia się...
Pod koniec 2016 roku po zerknięciu na ranking najpopularniejszych nowych samochodów w Polsce, stwierdziłem, że muszę w końcu przetestować Nissana Qashqaia. Kolejny rok z rzędu Qashqai okazał najchętniej kupowanym corssoverem w naszym kraju (zaraz po Dacii Duster), mimo że nieustannie przybywa mu mocnych konkurentów. Nadeszła pora, aby sprawdzić, co takiego ma w sobie Qashqai.
Od początku istnienia przemysłu motoryzacyjnego producenci samochodów mieli obsesję na punkcie dwóch rzeczy: bezpieczeństwa i osiągów. Czasami bywało tak, że w pogoni za mocą i szybkością bezpieczeństwo schodziło na drugi plan. W ten sposób rodziły się samochody, które przeszły do historii jako upiorne, czarne drogowe charaktery.
Ford Focus RS – chyba nie ma drugiego samochodu za niecałe 160 tys. zł, który wzbudzałby tak wiele entuzjazmu i ekscytacji wśród młodszego pokolenia fanów motoryzacji. Nowy RS to prawdziwy czterokołowy viral. Już na długo przed premierą było o nim głośno, m.in. z powodu zaangażowania w projekt Kena Blocka oraz implementację napędu 4x4 z trybem drift. Po debiucie samochodu wrzawa nie ucichła. Na Forda Focusa RS panuje wielki hype, zachwytom nie ma końca. Czy słusznie? Postanowiłem to sprawdzić i wziąłem Focusa RS w obroty.
Zajrzyj za kulisy PremiumMoto.pl. Dowiedz się, co dzieje się na blogu i w motoryzacji, kiedy na blogu nie dzieje się nic. Bo dzieje się dużo, a wpisy na stronie głównej to jedynie kwintesencja tych wydarzeń. Dzienniki PremiumMoto.pl to krótkie, regularnie dodawane wpisy. Nowy co trzy dni. Zapraszam.