W poszukiwaniu idealnych dróg wraz z fotografem Michałem byliśmy już w Alpach i Karpatach, trochę zapominając o naszym podwórku. Postanowiliśmy nadrobić zaległości i sprawdzić, co do zaoferowania mają Tatry. Wsiedliśmy do Toyoty RAV4 Hybrid i ruszyliśmy na Tatrzańską Drogę Młodzieży. Zapraszam Was na relację zdjęciową z naszej wyprawy w Tatry Wysokie.
Wrześniowe dzienniki zostały brutalnie skrócone. Zdążyłem jedynie roztoczyć refleksję nad dynamiką zmian w samochodach na przykładzie nowej Panamery i starszego Audi RS6, pochwalić się nowym filmem, pokazać jak kręci się reklamy samochodu, którego nie ma, w otoczeniu, które nie istnieje i polecić Wam książkę. A potem... musiałem wziąć się do roboty... Tak czy inaczej, zapraszam do lektury.
Na polski rynek, prosto zza oceanu wjeżdża nowy Ford Edge. Przyglądając mu się z zewnątrz, czułem te przechyły w zakrętach, gumową charakterystykę zawieszenia oraz bezpłciowe prowadzenie typowe dla większości SUV-ów o takich gabarytach. Następnie wsiadłem za kierownicę i mocno się… rozczarowałem. Zapraszam na krótkie spotkanie z Fordem Edge.
Cudze chwalicie, swojego nie znacie… przyznaję się do winy. W poszukiwaniu idealnych plenerów na zdjęcia wraz z fotografem Michałem przemierzyliśmy już kawałek Europy, nieco deprecjonując polskie krajobrazy. Postanowiliśmy to naprawić. Wzięliśmy hybrydową Toyotę RAV4 i ruszyliśmy w Tatry w poszukiwaniu wyjątkowej drogi. Zapnijcie pasy i ruszajcie z nami.
Szybsza, większa, bardziej ekonomiczna i naszpikowana elektroniką – wiadomo, nowa Panamera nie mogła być inna. Za tymi oczywistymi określeniami kryje się jednak mnóstwo interesujących innowacji. Pozwólcie, że krótko przedstawię Wam kilka najciekawszych faktów na temat nowej Panamery. Niektóre mogą Was zaskoczyć.
Quattro Experience to cykliczna impreza organizowana przez Audi na błoniach Stadionu Narodowego. Marka rozstawia tam swoje wesołe miasteczko, czyli tor przeszkód służący do demonstracji terenowych zdolności modeli linii Q i Allroad, oraz spektakularną dywizję bogato skonfigurowanych modeli samochodów – z RS na czele. Przez większą część czasu miasteczko Audi quattro Experience pozostaje do dyspozycji klientów marki. Jednak od czasu do czasu, na jeden dzień, jest udostępniane dziennikarzom…
Ma tylko jeden cylinder, 10,2 Nm momentu, 10,6 KM, maksymalnie pojedzie jakieś 110 km/h, a na osiągnięcie 100 km/h potrzebuje około 30 s. Mimo to na jej test czekałem z wielką niecierpliwością. I nie rozczarowałem się. Honda CB125F dostarczyła mnóstwo pozytywnych wrażeń. Dowiodła, że nie bez przyczyny jest uznawana za jeden z najlepszych motocykli o pojemności 125 cm3.
To już rok. Zamykam dwunaste wydanie dzienników PremiumMoto.pl. Czas płynie szybciej niż moja droga do Krakowa w Volvo V40, efektem której był viralowy film o wózku z Biedronki. W sierpniu (nieco wakacyjnym) pisałem Wam również o realnym zużyciu paliwa w hybrydowym Lexusie RX, inspirowałem do kręcenia filmów i przeżywałem pierwszy test motocykla. Zapraszam do lektury.
Autocasco (ubezpieczenie AC) dla auta klasy premium powinno być tak bogate, jak jego wyposażenie. Pomyłka przy zakupie polisy może kosztować jego właściciela nawet kilka tysięcy złotych. A o nią bardzo łatwo! Czym zatem kierować się podczas poszukiwania najlepszego AC dla luksusowego auta? Na pewno nie tylko luksusową ceną...
Możesz go myć za darmo nawet codziennie, przez pięć lat obowiązywania gwarancji nie płacisz za przeglądy, a przez 24 godziny na dobę do Twojej dyspozycji jest osobisty asystent. To zaledwie kilka z wielu przywilejów związanych z posiadaniem Forda Vignale. Ale czy Vignale faktycznie oznacza premium? Sprawdziłem to na przykładzie Mondeo Vignale z silnikiem TDCi Twin-turbo i dwusprzęgłową skrzynią Power Shift.