Genewski salon pozwala z optymizmem patrzyć w przyszłość, a w szczególności na pozostałe dziewięć miesięcy 2012 roku. Upłyną one pod znakiem wyjątkowych, emocjonujących (ale nie tylko sportowych) samochodów – takich, które kochamy najbardziej. Przygotowaliśmy dla Was krótkie podsumowanie najbardziej istotnych premier, jakich byliśmy świadkami w Genewie. Już bez szkiców, domysłów i zdjęć studyjnych - całkowicie oficjalnie i konkretnie o tym, co zgotowali nam producenci samochodów z całego świata.
Nigdy w historii nie było tak szybkiego i mocnego drogowego Ferrari. Nowe dzieło z Maranello fascynuje nie tylko przepięknymi liniami nadwozia, ale i najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi. Następca 599 GTB Fiorano wyczekiwany był już od dłuższego czasu, równocześnie wszyscy zastanawiali się jaka będzie odpowiedź Maranello na 700-konnego Lamborghini Aventadora. I oto jest – F12 Berlinetta.
Mazda 6, mimo że nie jest najpopularniejszym modelem w swoim segmencie, to znakomita uniwersalna limuzyna klasy średniej, która śmiało może konkurować niemieckimi szlagierami. „Szóstka” to nie tylko oryginalna stylizacja i świetny 2,2-litrowy silnik wysokoprężny. To również ponadprzeciętne właściwości jezdne i sportowe zacięcie, których próżno szukać u rynkowych rywali. Słowem: godna uwagi alternatywa z Japonii o zeuropeizowanym charakterze.
Żadna szanująca się relacja z salonu samochodowego nie może obyć się bez galerii poświęconej tylko i wyłącznie hostessom. Dlatego i my zapraszamy Was do podziwiania najpiękniejszych kobiet tegorocznego Moto Show w Genewie. Przygotowaliśmy całkiem pokaźną kolekcję zdjęć. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.
Prezentujemy naszą galerię wyjątkowego Volvo. Kombi V60 w limitowanej edycji Ocean Race powstało z okazji odbywających się co trzy słynnych regat żeglarskich dookoła świata. Nasze V60 wyróżnia nie tylko specjalny, błękitny odcień lakieru. We wnętrzu odnajdziemy grube przeszycia skórzanej tapicerki, wzorowane na szwach w żaglach, a konsola centralna wykończona jest deseniem nawiązującym do wykresów na mapach żeglarskich. Zobaczcie sami.
Mazda 6, mimo że nie jest najpopularniejszym modelem w swoim segmencie, to znakomita uniwersalna limuzyna klasy średniej, która śmiało może konkurować niemieckimi szlagierami. „Szóstka” to nie tylko oryginalna stylizacja i świetny 2,2-litrowy silnik wysokoprężny. To również ponadprzeciętne właściwości jezdne i sportowe zacięcie, których próżno szukać u rynkowych rywali. Słowem: godna uwagi alternatywa z Japonii o zeuropeizowanym charakterze.
Zapraszamy Was na delikatnie alternatywną wycieczkę po 82. Salonie Motoryzacyjnym w Genewie. Tego nie zobaczycie w żadnych oficjalnych relacjach. Poczujcie atmosferę tego wielkiego święta motoryzacji z lekkim przymrużeniem oka. Bo Genewski salon to nie tylko samochody i hostessy, ale multum motoryzacyjnych ciekawostek i pomysłowa oprawa stoisk.
Audi A1 w swoim segmencie wyróżnia się znakomitą jakością wykonania, niezwykle bogatym wyposażeniem oraz nowoczesną technologią. Od teraz staje się również bardziej praktyczne dzięki dodatkowej parze drzwi i nie traci nic na swojej urodzie.
Odmłodzone czterodrzwiowe coupe Volkswagena już nie chce być kojarzone z Passatem. Teraz to osobny model - CC pozycjonowany między Passatem a flagowym Phaetonem. CC zyskuje sporo nowych systemów wspomagających kierowcę, stylizacyjne zmiany upodabniające go do rodziny VW oraz znakomite wyciszenie wnętrza.
Veloster to jeden z pierwszych przedstawicieli nowej jakości w koreańskiej motoryzacji. Chociaż nie jest tak dopracowany jak najnowszy i40, to bez wątpienia widać, że pod każdym względem Koreańczycy dokonali sporego postępu. A dodatkowo wykazali się odwagą, projektując oryginalne coupe, które po jednej stronie... ma więcej drzwi niż po drugiej.