Gadżety samochodowe klasy premium potrafią być naprawdę zaskakujące. Przygotowałem dla Was zestawienie tych najbardziej odjechanych: od obroży dla pieska wysadzanej kryształkami Swarovskiego po spinacze biurowe wygięte w kształt Porsche 911. Sprawdźcie, czy uda mi się Was zaskoczyć którymś z pomysłów na samochodowy gadżet od marki premium.
Ile kosztuje najdroższe nowe auto na Polskim rynku? Ceny startują od 3 902 979 zł. Jednak zawsze można zdecydować się na nieco lepszą, lżejszą wersję za skromne 4 266 300 zł (1 019 719 EUR). Tyle właśnie trzeba zapłacić w Polsce za hybrydowe Porsche 918 Spyder
Po przyzwoitym performansie podczas pierwszej części szkolenia Porsche na torze Silesia Ring, zostałem zaproszony do grupy najszybszych dziennikarzy, która wzięła udział w zaawansowanej części programu Porsche Sport Driving School. Na linii startu czekało na mnie 700-konne GT2 RS. Mój wymarzony samochód sportowy. Przynajmniej w teorii. W praktyce okazało się, że... nie do końca.
Od czasu, kiedy rozbiłem pierwszy samochód testowy, czyli właściwie od samego początku mojej wątłej kariery w branży moto, chciałem zrealizować...
Porsche Track Experience (kiedyś Porsche Driving Experience i Porsche Sport Driving School) od 2018 roku na stałe wpisuje się w...
Ostatnio coraz więcej znajomych zaczyna wybierać samochody, kierując się niepojętymi dla mnie kryteriami. Jednym z nich jest to, czy na tylnej kanapie uda się zamontować fotelik dziecięcy tyłem do kierunku jazdy. Albo czy wózek typu gondola wejdzie do bagażnika. Generalnie jestem już w takim wieku, że powinienem zacząć zwracać uwagę na takie rzeczy. Nadal jednak najchętniej jeździłbym samochodem bez tylnej kanapy (o bagażniku nie wspominając). Na przykład Porsche 718 Caymanem, którego niedawno testowałem.
Jaki samochód wybrałbyś dla siebie, gdybyś miał luźne kilkaset tysięcy złotych? To jedno z najczęstszych pytań, jakie słyszę, kiedy publicznie przyznam się, z czego żyję. I wiecie co? To wcale nie jest trudne pytanie. Po 10 latach jeżdżenia najróżniejszymi samochodami bez namysłu odpowiadam: z takich bardziej przyziemnych mógłby to być Boxster. Obecnie Porsche 718 Boxster. Dlaczego?
Porsche Panamera Turbo Sport Turismo – jedno z najszybszych kombi na świecie (o ile uznamy, że to kombi) i pierwsza Panamera, która pomieści 5 osób. Jako jeden z pierwszych dziennikarzy (o blogerach nie wspominając) miałem okazję przetestować Panamerę Turbo Sport Turismo na polskich drogach. Egzemplarz w konfiguracji za 1 mln zł z dodatkami za 300 tys. zł. O wrażeniach na gorąco opowiadałem Wam na Instagramie.
Kiedy opisywałem wszystkie najważniejsze rzeczy, które powinniście wiedzieć o nowym Porsche Panamera (polecam zerknąć na rozgrzewkę), nie przypuszczałem, że tak szybko nadarzy się okazja, abym mógł sprawdzić je wszystkie w praktyce. A jednak! Wraz z dziennikarzami ze wschodniej i centralnej Europy wziąłem udział w pierwszych jazdach testowych nową Panamerą, które zostały zorganizowane na Mazurach (i Warszawie). Ot, taki miły polski akcent w rozpoczynającej się właśnie (błyskotliwej) karierze II generacji tego ważnego dla Porsche modelu. Spieszę, aby podzielić się z Wami wrażeniami.
Porsche wybrało Polskę jako miejsce pierwszych jazd testowych nową Panamerą dla dziennikarzy z centralnej i wschodniej Europy. Trasa testowa rozpoczynała się w Warszawie, prowadziła do Mikołajek i dalej przez Mazury. Do testów przewidziane były trzy wersje Panamery w bogatych i zróżnicowanych konfiguracjach. Przygotowałem dla Was obszerną galerię nowego Porsche Panamera – Turbo, 4S i 4S Diesel – na polskich drogach. To zdjęcia, których nie zobaczycie w oficjalnych materiałach Porsche – nowa Panamera w najdrobniejszych szczegółach.