Zaufanie procentuje. W przypadku szkolenia Porsche Track Experience Masters to zaufanie pozwala robić Ci z samochodem rzeczy, które na innych szkoleniach ze sportowej jazdy (oraz na niższych szczeblach szkolenia Porsche Track Experience) są nie do pomyślenia. Jako pierwszy w Polsce wziąłem udział w szkoleniu Track Experience w randze Masters, aby tradycyjnie z pierwszej ręki powiedzieć Ci, czy warto.
Druga połowa maja na PremiumMoto.pl była naprawdę intensywna. Byłem jak taki Makłowicz od samochodów – nieustannie w podróży, sprawdzając dla Was nowe motoryzacyjne przysmaki w różnych zakątkach Europy. Zrobiła się przez to spora luka we wpisach, więc teraz uzupełnię ją szybciutko, a niebawem wrócę z pełnymi, bardziej merytorycznymi wpisami o tych wszystkich samochodach, które przewinęły mi się przez ręce. A trochę ich było.
Wielkanocny wieczór. Niespieszenie wracam do domu nowym Porsche 911 Carrera S obwodnicą Warszawy. Jadę jakieś 90 km/h prawym pasem. Jest puściutko. Nagle zrównuje się ze mną BMW M5. To starsze, z V10 pod maską. Jesteśmy tylko my i kawał długiej prostej. Kierowca BMW zerka na mnie z surową miną i uderza w klakson. A ja doskonale wiem, co oznacza takie uderzenie...
Podobno mieszane uczucia są wtedy, kiedy teściowa wpada w przepaść… Twoim samochodem. Dla mnie kwintesencją mieszanych uczuć była jazda 4-cylindrowym Porsche Macanem. Macan z 4 cylindrami to świetny crossover – najlepszy, jakiego możecie kupić – ale bardzo przeciętne Porsche. Wygląda jednak na to, że wy kochacie takie przeciętne Porsche.
Jeden z niewielu prawdziwych supersamochodów w historii Porsche, model 959 jest na tyle wyjątkowy i rzadki, że gdy ktoś dzisiaj wystawia go na sprzedaż to cena ląduje daleko poza granicą miliona Euro. Najszybszy produkcyjny wóz świata, triumfator Rajdu Paryż-Dakar i milionowa inwestycja w jednym? Na to wygląda. Poznajcie bliżej Porsche 959!
Gadżety samochodowe klasy premium potrafią być naprawdę zaskakujące. Przygotowałem dla Was zestawienie tych najbardziej odjechanych: od obroży dla pieska wysadzanej kryształkami Swarovskiego po spinacze biurowe wygięte w kształt Porsche 911. Sprawdźcie, czy uda mi się Was zaskoczyć którymś z pomysłów na samochodowy gadżet od marki premium.
Ile kosztuje najdroższe nowe auto na Polskim rynku? Ceny startują od 3 902 979 zł. Jednak zawsze można zdecydować się na nieco lepszą, lżejszą wersję za skromne 4 266 300 zł (1 019 719 EUR). Tyle właśnie trzeba zapłacić w Polsce za hybrydowe Porsche 918 Spyder
Po przyzwoitym performansie podczas pierwszej części szkolenia Porsche na torze Silesia Ring, zostałem zaproszony do grupy najszybszych dziennikarzy, która wzięła udział w zaawansowanej części programu Porsche Sport Driving School. Na linii startu czekało na mnie 700-konne GT2 RS. Mój wymarzony samochód sportowy. Przynajmniej w teorii. W praktyce okazało się, że... nie do końca.
Od czasu, kiedy rozbiłem pierwszy samochód testowy, czyli właściwie od samego początku mojej wątłej kariery w branży moto, chciałem zrealizować...
Porsche Track Experience (kiedyś Porsche Driving Experience i Porsche Sport Driving School) od 2018 roku na stałe wpisuje się w...