Nowy Ford Fiesta ST (2018) – solidnie go dla Was przetestowałem, aby z czystym sumieniem móc rozwiać Wasze wszelkie wątpliwości na jego temat. Zostańcie ze mną, aby dowiedzieć się wszystkiego, co powinniście wiedzieć o nowej Fieście ST, poznać moją opinię o tym samochodzie, przekonać się, czy warto ten samochód kupić i dlaczego… nie warto go kupować bez pewnego dodatku. Zapraszam na test nowej Fiesty ST. [Aktualizacja 2019 po tygodniowym teście Fiesty ST]
Był 1994 rok, kiedy Toyota jako pierwsza zaprezentowała światu motoryzacyjny odpowiednik szamponu z odżywką, czyli SUV-a o nazwie RAV4. Przez ostatnie 25 lat Toyota RAV4 okazała się jednym z najpopularniejszych samochodów na świecie. Nie mogłem więc przegapić okazji, by przetestować dla Was nową, V generację RAV4. Wybrałem się więc na nietypowy event dla osób, które na co dzień nie macają plastików w samochodzie, czyli dla influencerów.
Lexus LS zmienił świat samochodów klasy premium. Zmusił trzy największe niemieckie marki do pochylenia się nad swoimi flagowymi limuzynami. Od tamtego czasu minęło prawie 30 lat. Obecnie na rynku jest nowy Lexus LS – jego piąta generacja. Czy Niemcy mają się czego obawiać? Czy Ty możesz rozważać nowego Lexusa LS jako alternatywę dla flagowych niemieckich okrętów? Czy nowy Lexus LS w ogóle jest warty zainteresowania? Pytań jest sporo, a ja jestem tu po to, aby na nie odpowiedzieć i rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące LS-a. W wersji 500 i 500h.
To był krótki mail. W tytule miał jedno słowo „Bullitt”. W treści wiadomości październikową datę oraz dopisek: „Prawdopodobnie jedyna szansa w tym roku. Co Pan na to?” Co ja na to? Hmm... Bo ja wiem? Pogoda trochę słaba, czasu mało, nie mam weny na ciekawy test. W zasadzie Ford Mustang Bullitt może poczekać na test do wiosny.
BMW X2 – całkowicie nowy model w gamie BMW. Rywalizuje w tej najbardziej lifestyle’owej grupie crossoverów i ma do zaoferowania coś znacznie więcej niż oryginalny design. Jeżeli rozglądasz się za crossoverem klasy premium, koniecznie poznaj bliżej BMW X2. Jeżeli nie, to sądzę, że i tak powinieneś lepiej poznać ten samochód. Zapraszam na test.
Test Mercedesa S 560 Coupe 4Matic (C222) za 800 tys. zł mógłbym zamknąć w jednym stwierdzeniu. Brzmiałoby ono: jedno z najlepszych spośród najbardziej komfortowych coupe na rynku. Według mnie S 560 Coupe 4Matic po odpowiednim doposażeniu to samochód kompletny, idealnie wpisujący się oczekiwania, jakie możesz mieć wobec komfortowego coupe klasy premium. Ale… Tak naprawdę nie ma żadnych „ale”.
BMW M4 Cabrio po doposażeniu w dodatki M Performance oraz pakiet M Competition najlepiej spośród wszystkich BMW wpisuje się w hasło „frajda z jazdy”. W dodatku jeździ lepiej niż wersja coupe. Zaskoczeni? Już spieszę z wyjaśnieniami. Zapraszam na test BMW M4 Cabrio M Competition z dodatkami M Performance.
Jaguar I-PACE – 4,7 s do 100 km/h i 10 h lub 50 min ładowania od 0 do 100 procent baterii. Dwa silniki elektryczne, napęd na wszystkie koła, 700 Nm i 400 KM. Do tego bagażnik o niemal identycznej pojemności jak w Passacie kombi i zasięg do 450 km. Czy Jaguar I-PACE to obecnie najlepszy samochód elektryczny na świecie? Sprawdźmy to! Zapraszam na test.
Zamiana paliwa na dźwięk to sztuka. Chyba jedyna forma sztuki, którą rozumiem. A na pewno jedna z niewielu, która faktycznie mnie ekscytuje. Bo ja prosty chłopak jestem. W dodatku uzależniony od samochodów (i motocykli) z donośnym brzmieniem wydechu. Właśnie dlatego, mimo pewnych wad, niewielkiego silnika i dosyć wysokiej ceny, tak bardzo spodobał mi się Abarth 124 Spider. Zapraszam na test i wrażenia z jazdy.
Masz luźne 400–500 tys. zł (lub możesz sobie pozwolić na odłożenie 5 tys. zł miesięcznie) i chcesz kupić nowy samochód klasy premium. Co powinieneś wybrać? A skąd ja miałbym to wiedzieć? Jeżeli jednak potrzebujesz wszechstronnego, praktycznego, nowoczesnego, atrakcyjnie zaprojektowanego i...