Lexus LC spotkał się z niezwykle ciepłym przyjęciem wśród dziennikarzy motoryzacyjnych i entuzjastów samochodów. Wszyscy, którzy mieli okazję poznać LC, zachwycają się designem nadwozia, dopracowanym wnętrzem oraz brzmieniem silnika V8. A jak jest w rzeczywistości? Czy Lexus LC (LC500 i LC500h) faktycznie zasługuje na takie uznanie? Dokładnie to dla Was sprawdziłem. Zapraszam na test i opinię na temat Lexusa LC500 i LC500h.
Zdaję sobie sprawę, że Toyota Prius Plug-in nie jest do końca premium, ale przyznacie, że jest wyjątkowo ciekawym samochodem. Jest też całkiem komfortowa i przyjemna w prowadzeniu, całkiem nieźle wygląda (a z pewnością lepiej niż tradycyjny Prius) i przede wszystkim jest wyjątkowo oszczędna. Jak bardzo? Ile pali Prius Plug-in? Dokładnie to dla Was sprawdziłem.
Range Rover Velar przebojem wdarł się na rynek. To całkowicie nowy model w ofercie Land Rovera – niezwykle intrygujące połączenie minimalistycznego projektu nadwozia i wnętrza z nowoczesną technologią. Jak Vealr sprawdza się w praktyce? Dlaczego jest tak wyjątkowy? Czy warto rozważać go jako alternatywę dla niemieckich SUV-ów premium? Na te i wiele innych pytań postaram się odpowiedzieć w teście. Tak dokładnie, jak tylko to możliwe. Zapraszam!
BMW 230i M Sport może nie jest najszybszą odmianą BMW serii 2, ani też tą najbardziej sportową. Jednak według mnie idealnie wpisuje się w hasło „radość z jazdy”. Wpisuje się do tego stopnia, że 230i M Sport z dodatkami M Performance chętnie postawiłbym w swoim garażu. Co mnie tak urzekło w tym samochodzie? Zapraszam na test i wrażenia z jazdy.
Kiedy w moim grafiku samochodów testowych pojawiła się hybrydowa Toyota C-HR, stwierdziłem, że trzeba przygotować dla niej coś specjalnego. W końcu C-HR to podobno najlepiej prowadząca się Toyota – zaraz po GT86 – i pierwsza współczesna Toyota, przy której ludzie chcą sobie robić zdjęcia. Efektowna i zwinna Toyota? Hmm… Nie uwierzę, dopóki osobiście nie sprawdzę.
Volkswagen Arteon to bez wątpienia najciekawszy model w ofercie niemieckiego producenta. Ma konkurować z tzw. czterodrzwiowymi coupe klasy premium od Audi czy BMW. To odważne deklaracje, dlatego postanowiłem bliżej przyjrzeć się Arteonowi. Po tygodniowym teście spieszę podzielić się z Wami opinią, wrażeniami i wszystkim, co powinniście wiedzieć o Volkswagenie Arteo
Land Rover Discovery Sport to wstęp do ekscytującego i pełnego przygód świata marki Land Rover. Wiem, brzmi trochę jak hasło z broszurki, ale tak jest w rzeczywistości. W końcu Land Rover to nie tylko marka, ale i lifestyle, a Discovery Sport to średniej wielkości SUV otwierający ofertę brytyjskiego producenta. Niezwykle wszechstronny i o wielu talentach. Oryginalny konkurent dla Volvo XC60, Audi Q5, czy BMW X3. Poddałem go intensywnym testom w terenie i na asfalcie i spieszę, aby podzielić się z Wami moją opinią.
Jeep Grand Cherokee SRT ma hamulce od Brembo, zawieszenie Bilsteina oraz 6,4-litrowe V8 HEMI – silnik, jakiego dzisiaj nie oferuje żadna inna marka. I żadna już nigdy nie zaoferuje. Od dawna chciałem poznać bliżej tego niezwykle intrygującego SUV-a. Wreszcie się udało. I co? Jeep Grand Cherokee SRT najpierw mnie oczarował, potem szybko zmęczył, a finalnie pozbawił całych oszczędności z I komunii. Pozostawił jednak po sobie wyjątkowe wspomnienia. Zapraszam na wrażenia z jazdy, czyli tzw. test.
Stało się już niemal tradycją, że Lexusy poddaję testom długodystansowym. Po prostu świetnie się nimi podróżuje, za dobrze, żeby zawracać sobie głowę granicami. Tym razem Lexusem RC 200t F Sport dotarłem na Kaunertaler Gletscherstrasse – piątą najwyżej położoną drogę w Europie. Przekonajcie się, jak RC 200t F Sport spisał się podczas tej wymagającej podróży.
Nie przepadam za stylizacją BMW X6. Połączenie kilku rodzajów nadwozia w jednym dużym SUV-ie (SAV-ie?) jakoś nie bardzo odpowiada moim gustom. Lubię natomiast mocne, 6-cylindrowe diesle i niemal niewyczerpane pokłady momentu trafiające na wszystkie koła. Właśnie dlatego z chęcią przyjąłem propozycję testu BMW X6 M550d.