Powiedzmy sobie wprost – hybrydowy Lexus CT200h F sport nie jest ani szybki, ani przesadnie oszczędny, kiedy chcemy, aby był szybki. Z pewnością jednak jest premium i w swojej klasie wyróżnia się pod wieloma względami. Tyle tylko, że w testowanej...
800 Niutonometrów momentu, 620 Wat nagłośnienia i ponad 400 tys. zł - wystarczająco premium? Jak dla nas, tak. To wartości charakteryzujące nowego Volkswagena Touarega w najdroższej, niemal kompletnie wyposażonej wersji z pakietem R-style i 4,2-litrowym silnikiem V8 TDI. Tej wersji nie ma jeszcze w ofercie polskich salonów, ale nam udało się zabrać ją na jazdę testową podczas polskiej premiery nowego Touarega. Czego się o nim dowiedzieliśmy na trasie wiodącej odcinkami specjalnymi Rajdu Świdnickiego?
Zgadza się - to małe faxu pas z naszej strony, że Mercedes, który wniósł określenie premium do motoryzacji, dopiero teraz pojawia się na PremiumMoto. Ale już jest. Zaczynamy od nowej klasy C, czyli takiej prawie klasy S. I „prawie” w tym przypadku nie robi znaczącej różnicy. Dlaczego tak jest wyjaśnimy na przykładzie klasy C w przebraniu AMG napędzanej dieslem
"Audi stworzyło Porsche"- krzyczały nagłówki magazynu Autocar w 1998 roku, zaraz po premierze pierwszej generacji modelu TT. Dziś wiemy, że była to pochopna ekscytacja. TT nie było samochodem sportowym. Mniej złośliwi określali je mianem Golfa w przebraniu Porsche. Ci bardziej dosadni mówili o nim - samochód dla fryzjera. Po 16 latach od tamtego wydarzenia w polskich salonach debiutuje trzecia generacja małego coupe Audi. Czy nadal jest autem dla fryzjera, a może już dla twardziela?
Pełna nazwa tego modelu to BMW 640i xDrive Coupe M Sport Edition. To kosztowna, ale i bardzo luksusowa odmiana BMW serii 6 o delikatnie sportowym zacięciu. Jest jednym z niewielu prawdziwych coupe, którymi chcielibyśmy przemierzać kontynent. Przekonajcie się dlaczego
Nowe Infiniti Q50 ma w sobie tyle elektroniki, że potrafi prowadzić się samo. Nad bezpieczeństwem czuwa cała armia elektronicznych asystentów, a kierownica pozbawiona mechanicznego połączenia z kołami przedniej osi nie rusza się nawet, gdy auto skręca. Tydzień obcowania z Infiniti Q50 skłonił mnie do pewnych refleksji
Pora na nasz kolejny test z cyklu "tego nie musisz wiedzieć o...". Tym razem zgłębiamy i weryfikujemy marketingowe tajemnice Infiniti Q50 (hybrydy i diesla). Za chwilę dowiesz się rzeczy, których nie znajdziesz w "zwykłych" testach Q50. Rzeczy, które poza ludźmi z działu PR Infiniti wie niewiele osób. Bo to fakty, których wiedzieć nie trzeba, chociaż warto sypnąć nimi w rozmowie z sąsiadem...
Reklama nie kłamie. BMW faktycznie daje radość z jazdy. Nawet jeżeli mówimy o modelu, który pozornie jest zaprzeczeniem radości. Z jazdy, a nawet z życia. Duży, ciężki sedan, z dieslem pod maską. Na dodatek z napędem na obie osie. Nudy? Niekoniecznie. BMW 535d xDrive dostarcza radości pod dostatkiem i to nie tylko z jazdy
„Śmierć dieslom. Niech żyją hybrydy” – krzyczą napisy na nowych Lexusach. Lexus wraz z premierą nowego IS-a pozbył się z palety dostępnych silników ostatniego diesla. Zastąpił go elektryczno-spalinową konfiguracją o pseudonimie 300h i rzucił do walki z niemieckimi, 2-litrowymi potworkami...
Jeden samochód w oczach dwóch zupełnie różnych osób. Różnica pokoleń i płci, mimo profesjonalnego obycia z tematem motoryzacji, diametralnie zmienia sposób postrzegania auta. W przypadku flagowej limuzyny Audi między naszymi testerami zapanował jednak podejrzany konsensus. Czym nowe Audi A8 za ponad 500 tys. zł zaskarbiło sobie uznanie tak różnych kierowców?