Odświeżone Audi A8 wjeżdża do Polski. W standardzie flagowy okręt oferuje pneumatyczne zawieszenie, napęd Quattro oraz automatyczną skrzynię Tiptronic o ośmiu przełożeniach. W ofercie tylko mocne silniki – dwa diesle 3,0 l (258 KM) i 4,2 l (385 KM) i cztery motory benzynowe. Najmocniejszy to 4-litrowe, 520-konne V8 w S8 (0-100 km/h w 4,2 s), nieco słabsze V8 TFSI ma 435 KM, a bazowy „benzyniak” to 3-litrowe V6 o mocy 310 KM. Nie zabrakło synonimu prestiżu, czyli 500-konnego, 6,3-litrowego W12. Ceny: od 360 tys. zł za diesla do 613 tys. zł za W12.

 

fot. Audi

O Autorze

Kim ja w ogóle jestem i co tutaj robię?

Od ponad 10 lat na co dzień, zawodowo zajmuje się motoryzacją, a przede wszystkim testowaniem i opisywaniem dla Was nowych samochodów. Kiedyś jako dziennikarz motoryzacyjny, dzisiaj bardziej jako bloger i freelancer na stałe współpracujący w kilkoma magazynami lifetsylowymi/motoryzacyjnymi. Nowe samochody (nie tylko te premium) to po prostu moja praca. Zdobytą wiedzą i refleksjami dzielę się z Wami tutaj.

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany