Odświeżone Audi A8 wjeżdża do Polski. W standardzie flagowy okręt oferuje pneumatyczne zawieszenie, napęd Quattro oraz automatyczną skrzynię Tiptronic o ośmiu przełożeniach. W ofercie tylko mocne silniki – dwa diesle 3,0 l (258 KM) i 4,2 l (385 KM) i cztery motory benzynowe. Najmocniejszy to 4-litrowe, 520-konne V8 w S8 (0-100 km/h w 4,2 s), nieco słabsze V8 TFSI ma 435 KM, a bazowy „benzyniak” to 3-litrowe V6 o mocy 310 KM. Nie zabrakło synonimu prestiżu, czyli 500-konnego, 6,3-litrowego W12. Ceny: od 360 tys. zł za diesla do 613 tys. zł za W12.

 

fot. Audi

O Autorze

Kim ja w ogóle jestem i co tutaj robię? Od ponad 10 lat zawodowo testuję i recenzuję nowe modele samochodów. Kiedyś jako dziennikarz motoryzacyjny, dzisiaj bardziej niezależnie i lifestyle’owo, jako bloger i freelancer. Staram się wyjaśniać, doradzać i pomagać Wam w Waszych motoryzacyjnych problemach. Nowe samochody to po prostu moja praca. Szczególnie te klasy premium, ponieważ cenię sobie komfort, dbałość o detale oraz emocje, które wynikają z połączenia tych dwóch aspektów.

Podobne posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany

O co chodzi z tym premium?!

Ten ebook zmieni Twoje spojrzenie na drogie samochody

Pobiesz swój egzemplarze ebooka Premium Feel!
POBIERAM MÓJ EGZEMPLARZ
close-link

Przepraszam, że przeszkadzam, ale...
...moja mama mówi, że profil na Instagramie to jedyne, co mi się w życiu udało. 
Zapraszam w wolnej chwili.

close-link