Nie będę ukrywał, że mam sentyment do Infiniti QX70 (aka FX), ale postaram się być obiektywny. Właśnie dla podkreślenia tego obiektywizmu już na początku zaznaczę, że QX70 nie jest zbyt praktyczne, nie jest też przesadnie oszczędne i ma nieco przestarzałe multimedia. Posiada jednak szereg zalet, dzięki którym nadal jest niezwykle atrakcyjnym SUV-em. Największą z nich jest wolnossące V6 pod maską!
Zapomnijcie o Sudoku, krzyżówkach panoramicznych i warcabach. LEGO Technic to najlepsza rozrywka w wersji analogowej. Rozrywka klasy premium. I –...
Volvo jeszcze nigdy nie było tak premium jak obecnie. Nowa rodzina modeli z liczbą 90 w nazwie z rozmachem weszła do segmentu premium i coraz mocniej zaczyna podgryzać konkurentów. Do walki z A6, klasą E i serią 5 Volvo wystawiło model S90. Postanowiłem przetestować egzemplarz z najchętniej wybieranym w Polsce silnikiem wysokoprężnym D4 w bogato wyposażonej wersji Inscription.
W nowej klasie E Mercedes zawarł wszystko, czego przez ostatnie 130 lat nauczył się na temat tworzenia samochodów. V generacja klasy E to festiwal zaawansowanych technologii – targi elektroniki użytkowej na kołach. Stworzona zgodnie z hasłem „the best or nothing” klasa E dostarcza niezwykle relaksujących wrażeń za kierownicą, a w wersji 220d – z nowym, dwulitrowym dieslem – łączy je z umiarkowanym zużyciem paliwa. Ale…
Nowa klasa E była bez wątpienia najważniejszą nowością Mercedesa w 2016 roku. Co prawda okrętem flagowym pozostaje klasa S, ale to właśnie mniejsza klasa E jest najlepiej sprzedającym się modelem Mercedesa-Benza na świecie, a poza tym bardzo klasę S przypomina. Zapraszam do galerii zdjęć klasy E 220d w stylizacji AMG. Przekonajcie się, co może zaoferować nowy Mercedes-Benz klasy E w konfiguracji za 340 tys. zł.
Nie będę ukrywał, lubię podróżować Lexusami. Znakomite wyciszenie wnętrza, obszerne fotele, łatwość osiągania wysokich prędkości i nienarzucający się luksus sprawiają, że za kierownicą Lexusa łatwo się odprężyć. Podróżuje się tak dobrze, że czasami w poszukiwaniu plenerów na zdjęcia docieram w miejsca, w które dotrzeć zupełnie nie planowałem. Ponownie się zapędziłem w dość odległe strony. Tym razem nowym RX 450h F sport.
Początek roku na PremiumMoto.pl był dosyć leniwy, mimo że pierwszy tydzień upłynął na wysokich obrotach wolnossąccego, 3,7-litrowego V6. Emocje po V6 skutecznie ostudził Fiat 500 w wersji kabrio. Jazda bez dachu w zimie sprawiła, że kolejny tydzień przesiedziałem chory w domu i zająłem się simracingiem. Sprawdźcie, dlaczego i Wy powinniście tego spróbować. Opowiedziałem Wam również o wszystkim, co powinniście (a nawet musicie) wiedzieć o nowym Lexusie LS, a na koniec miesiąca przyszła krótka refleksja na temat 4-cylindrowych dieslów w segmencie premium.
Volvo S90 – jeden z najbardziej spektakularnych debiutów w segmencie premium w 2016 roku! Stylowy i oryginalny sedan wyróżnia się...
Pod koniec 2016 roku po zerknięciu na ranking najpopularniejszych nowych samochodów w Polsce, stwierdziłem, że muszę w końcu przetestować Nissana Qashqaia. Kolejny rok z rzędu Qashqai okazał najchętniej kupowanym corssoverem w naszym kraju (zaraz po Dacii Duster), mimo że nieustannie przybywa mu mocnych konkurentów. Nadeszła pora, aby sprawdzić, co takiego ma w sobie Qashqai.
Od początku istnienia przemysłu motoryzacyjnego producenci samochodów mieli obsesję na punkcie dwóch rzeczy: bezpieczeństwa i osiągów. Czasami bywało tak, że w pogoni za mocą i szybkością bezpieczeństwo schodziło na drugi plan. W ten sposób rodziły się samochody, które przeszły do historii jako upiorne, czarne drogowe charaktery.