DS 7 Crossback to ważny model w klasie premium. Nie tylko dla mnie – blogera i dziennikarza zawodowo zajmującego się samochodami klasy premium, lecz przede wszystkim dla marki DS i całego segmentu premium. Właśnie dlatego sumiennie przetestowałem DS 7 – dokładnie mu się przyjrzałem i skrupulatnie sprawdziłem. Dzięki temu z czystym sumieniem mogę Wam powiedzieć, czy DS 7 warto rozpatrywać jako alternatywę dla uznanych niemieckich SUV-ów. Zapraszam na test i opinię o DS 7.
Sport Glide razem z całą rodziną nowych Softaili to początek nowej ery dla Halrleya. Harley – podobnie do marek samochodowych – zapytał klientów o ich oczekiwania, a następnie stworzył motocykle, które się w nie wpisują. Najnowszym z nich jest właśnie Sport Glide. Stwierdziłem, że muszę sprawdzić, czy ten sportowo-turystyczny Harley z nowego rozdania może odpowiadać również na Wasze i moje potrzeby.
Volkswagen T-Roc – całkowicie nowy model w ofercie Volkswagena i propozycja warta rozpatrzenia w bardzo popularnym segmencie kompaktowych crossoverów. Solidnie przetestowałem dla Was T-Roca w wersji Premium (a jak!) z silnikiem TSI. Spieszę się podzielić moją opinią po tym teście oraz wszystkimi istotnymi informacjami, które powinniście wiedzieć o Volkswagenie T-Rocu.
Planujesz zakup niewielkiego crossovera klasy premium? Na pewno słyszałeś coś o Jaguarze E-Pace. Zastanawiasz się, czy Jaguar E-Pace może być dobrą alternatywą dla popularnych niemieckich rywali? Świetnie trafiłeś. Na podstawie wrażeń z mojego tygodniowego testu Jaguara E-Pace przygotowałem dla Ciebie komplet informacji na temat tego samochodu. Zapraszam na test, przekonaj się, czy ten crossover/SUV jest wart Twojego zainteresowania.
Toyota Yaris GRMN, czyli usportowiona, limitowana odmiana dobrze znanego Yarisa. Jako jeden z dwóch polskich blogerów spędziłem z nią dwa dni. Yarisa GRMN testowałem na krętych górskich drogach oraz torze. Spieszę podzielić się z Wami wrażeniami z tych testów, oraz wszystkim, co powinniście wiedzieć o tym intrygującym hot hatchu od Toyoty.
Kiedy na początku 2017 roku, przy okazji premiery Q2, podpytywałem przedstawicieli Audi o mające pojawić się za kilka miesięcy A8, słyszałem mnóstwo rozbudzających wyobraźnię deklaracji. Mówili, że A8 będzie mogło samo po mnie przyjechać i zabrać mnie na swoją prezentację. Miało też wprowadzić obsługę dotykową na zupełnie nowy poziom. Obiecywano, że z samochodem będę mógł rozmawiać jak z człowiekiem... Wreszcie przyszedł czas na weryfikacje tych zapowiedzi. Zapraszam na pierwszy test nowego Audi A8 i wrażenia z pierwszych jazd testowych w Polsce.
Lubię samochody, które chcą mnie zabić. Jednym z takich jest niewątpliwie BMW M2 – najmniejszy, najtańszy i najlżejszy model z rodziny M. Według wielu również najlepszy. I to nie tylko według tych, których nie stać na M4. Co sprawia, że BMW M2 jest tak dobre i czy faktycznie warto je kupić? Zapraszam na test.
Jaki samochód wybrałbyś dla siebie, gdybyś miał luźne kilkaset tysięcy złotych? To jedno z najczęstszych pytań, jakie słyszę, kiedy publicznie przyznam się, z czego żyję. I wiecie co? To wcale nie jest trudne pytanie. Po 10 latach jeżdżenia najróżniejszymi samochodami bez namysłu odpowiadam: z takich bardziej przyziemnych mógłby to być Boxster. Obecnie Porsche 718 Boxster. Dlaczego?
To nie będzie typowy test BMW serii 7. W przypadku 750Li zamknąłby się on w trzech określeniach: bardzo szybko, bardzo cicho i baaardzo komfortowo. W konfiguracji za ponad 800 tys. zł BMW 750Li xDrive to już coś więcej niż premium. To już niemal samochód luksusowy. I o tych luksusach chciałem Wam trochę poopowiadać.
Ford Mustang. Legenda, ikona – symbol prawdziwego, amerykańskiego „muscle car’a”. I przy okazji najchętniej wybierany samochód sportowy w Europie i najtańsze V8 na rynku. Śmiem twierdzić, że takich wrażeń jak Mustang GT (V8) nie zapewni żaden nowy samochód za niecałe 200 tys. zł. Pozwólcie, że opowiem Wam więcej o tych wrażeniach. Zapraszam na test.