Rodzina Mini John Cooper Works jest już w komplecie. Najszybsze, najdroższe, najgłośniejsze i najbardziej sportowe odmiany Mini BMW proponuje w postaci tradycyjnego, 3-drzwiowego hatchbacka, bazującego na nim kabrioletu, oryginalnego kombi o nazwie Clubman oraz wszechstronnego SUV-a Countrymana. Sprawdziłem jak wygląda „gokartowa frajda z jazdy” w wydaniu John Cooper Works. Zanim jednak opowiem Wam o wrażeniach z jazdy, zapraszam na powtórkę z historii.
Zdaję sobie sprawę, że Toyota Prius Plug-in nie jest do końca premium, ale przyznacie, że jest wyjątkowo ciekawym samochodem. Jest też całkiem komfortowa i przyjemna w prowadzeniu, całkiem nieźle wygląda (a z pewnością lepiej niż tradycyjny Prius) i przede wszystkim jest wyjątkowo oszczędna. Jak bardzo? Ile pali Prius Plug-in? Dokładnie to dla Was sprawdziłem.
Sierpień rozpocząłem w Porsche 718, a skończyłem w Fordzie Ka+. Rozpoczynam więc od opowieści, jak umówić się na test Porsche, a kończę na tym, jak poprawić jakość życia za trzy stówki miesięcznie. W międzyczasie rozsiadam się na tylnym fotelu BMW serii 7 za 800 tys. zł, przedpremierowo dzielę się z Wami zdjęciami Velara i premierowo wrażeniami z bliższego spotkania z nowym Lexusem LS. Tradycyjnie w dziennikach znalazło się miejsce na krótkie podsumowanie rynku samochodów premium w Polsce i kilka ciekawostek. Zapraszam.
Każdego roku najbardziej „zielone” samochody – te wyjątkowo przyjazne dla środowiska – nagradzane są prestiżowym tytułem „World Green Car”. Sprawdźmy, czym modele Toyoty, BMW czy Tesli zasłużyły sobie na miano najbardziej ekologicznych na świecie oraz jak koncepcja "zielonego" samochodu ewoluowała w ciągu ostatnich pięciu lat.
Na PremiumMoto.pl lubię wyszukiwać dla Was ciekawe drogi, inspirować do ich odwiedzenia i poszukiwania własnych. Nie tylko tych za granicą,...
Wakacje na PremiumMoto.pl rozpocząłem z przytupem – wyprawą Mustangiem V8 w Dolomity. Zapakowałem fotografa Michała i ruszyliśmy na górskie przełęcze. W drugim lipcowym apdejcie dzielę się z Wami przepisem na taki niezapomniany samochodowy trip. W pierwszym zabieram Was natomiast na Rajd Polski! Ważnym wydarzeniem dla świta samochodów klasy premium (w tym również dla mnie) była premiera całkowicie nowego Audi A8. Koniecznie sprawdźcie, co obecnie ma do zaoferowania najwyższa forma "przewagi dzięki technice". Będzie też o nowej Fieście, którą miałem okazję sprawdzić dla Was jako pierwszy bloger z Polski oraz o spektakularnym nowym Range Rowerze, za kierownicę którego również dostałem się jako jeden z pierwszych #takwyszło.
Wraz z Toyotą wybrałem się na Rajd Polski, czyli 8 rundę Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata. Wiecie, WRC, poważna sprawa. To poziom prestiżu i rywalizacji Formuły 1 tylko w rajdach. Pojechałem przekonać się, jak tu, na polskiej ziemi, Toyota Gazoo Racing – fabryczny rajdowy zespół Toyoty – poradzi sobie w WRC po 17 latach(!) przerwy. No i może jeszcze po to, żeby zobaczyć na żywo to wielkie skrzydło Yarisa WRC.
Czerwiec na PremiumMoto.pl zdominowały Toyoty i Harleye. Wiem, dziwne połączenie, ale zarówno jedna jak i druga marka dostarczyły sporo wrażeń, którymi podzieliłem się z Wami w dziennikach. Przeczytacie więc o moich zmaganiach za kierownicą Celiki podczas II eliminacji wyścigowego pucharu mediów oraz wyprawie hybrydową C-HR na polski Nurburgring. Wyjaśnię też, dlaczego świat z siodła Harleya wydaje się lepszy i dlaczego "dupa ze mnie a nie Playboy". Na koniec będzie o uciechach życia doczesnego - cygarach i whiskey.
Zobacz i przeczytaj o tym, co dzieje się na blogu, kiedy myślisz, że na blogu nie dzieje się nic. Bo dzieje się dużo, a wpisy na stronie głównej to jedynie esencja tych wydarzeń. W dziennikach PrzemiumMoto.pl na bieżąco opisuję Wam zdarzenia z mojego zmotoryzowanego życia i dziele się refleksjami, jakie ono rodzi. Cyklicznie i regularnie. Nowy wpis co trzy dni.
Aby uciec od zgiełku świata wcale nie trzeba rzucać wszystkiego i wyjeżdżać w Bieszczady. Wystarczy wsiąść za kierownicę, trzasnąć drzwiami i ruszyć przed siebie. Wcześniej trzeba jednak wybrać odpowiedni samochód. Niestety – prawdziwe ukojenie dla zmysłów zagwarantują jedynie te z wyższej półki. W jaki sposób są w stanie tego dokonać?