Nie zrobiłem sobie zdjęcia przy McLarenie Elva, chociaż krótka, statyczna prezentacja tego supersamochodu w warszawskim salonie McLarena była pewnie jedyną okazją w życiu, żeby to zrobić. Ale nie robię sobie zdjęć z samochodami, którymi nie jeździłem. Czasami jedynie piszę o nich tutaj, a McLaren Elva z pewnością zasługuje na wzmiankę. Dlaczego?
Zabezpieczenie lakieru samochodowego to kolejny po powłoce ceramicznej temat, który postanowiłem zgłębić dla Ciebie na blogu. Ponownie więc spotkałem się...
Jeśli chodzi o minibusy, to nowy Volkswagen Multivan 6.1 w specjalnej edycji Cruise i w konfiguracji za 350 tys. zł to według mnie już półka premium i godny konkurent dla Mercedesa klasy V. Pozwól, że zabiorę Cię na krótką przejażdżkę nowym Multivanem.
Jeśli zastanawiasz się nad zakupem Forda Focusa, to w którymś momencie w Twojej głowie na pewno zakiełkowała kusząca myśl o dołożeniu tych kilku tysięcy złotych do Focusa w wersji Active. Jeśli nie, to powinna i zaraz wyjaśnię Ci dlaczego. Zapraszam na test Forda Focusa Active.
Miękka hybryda zyskuje na popularności. Niemal każda z marek premium od jakiegoś czasu deklaruje, że zdecydowana większość jej kolejnych samochodów – nawet tych sportowych – będzie hybrydą. Miękką hybrydą. Miękkimi hybrydami, oprócz tych „zwyczajnych” modeli, będą (a nawet już są) również samochody sportowe, Mercedesy AMG, Audi RS czy BMW M. Profanacja? Czy to koniec tzw. „prawdziwej” motoryzacji? Czy powinieneś obawiać się miękkiej hybrydy? I co powinieneś o niej wiedzieć przed zakupem. Zapraszam na solidny przewodnik po technologii mild hybrid.
Ja wiem, że w Mercedesie-AMG A35 takie elementy, jak system multimedialny i inne gadżety schodzą na drugi plan. Tutaj chodzi...
Jak co roku zapraszam na najdokładniejszy i najpełniejszy kalendarz premier motoryzacyjnych. Sprawdź, jakie samochodowe nowości szykują marki premium w 2020 roku (i w 2021 również). Dzięki temu kalendarzowi w 2020 roku żadna z marek premium nie zaskoczy Cię premierą modelu. A trochę tych premier będzie.
Ten film powstawał długo. Bardzo długo. Za długo. Chociaż nakręciliśmy go w dwa dni. Surowy materiał przez kilkanaście miesięcy czekał jednak na lepsze czasy, albo raczej lepszy humor operatora Piotra. Przyznam, że mimo ciągłej presji czasu, całkiem dobrze bawiłem się kręcąc dla Was "Trudne sprawy porucznika Bullewicza". Mam nadzieję, że Wy również będziecie się dobrze bawić oglądając ten paradokument z Fordem Mustangiem Bullitem w roli głównej i mną w roli duchowego następcy Franka Bullitta.
Renault Megane RS Trophy (dokładnie to R.S. Trophy, będę używał zamiennie) uznawane jest za jednego z lepszych hothatchy. Niektórzy twierdzą nawet, że to najlepszy hothatch na rynku. Po tygodniowym teście tego samochodu mam na jego temat trochę przemyśleń. A blog to dobre miejsce na dzielenie się przemyśleniami.
Na początku 2019 roku, podczas prezentacji prasowej nowego Porsche 911, grupę polskich dziennikarzy poproszono o skonfigurowanie niepowtarzalnego egzemplarza 911. Uczestniczy...