Harley-Davidson Livewire – elektryczny motocykl od Harleya. Najszybszy i najlepiej skręcający Harley w historii. Pierwszy masowo produkowany elektryczny motocykl na rynku. Sprzęt zaskakujący i zdumiewający w wielu aspektach. Jakie wrażenia zapewnia w trakcie jazdy? Zapraszam na test.
Sprzęgło to bardzo ważny element każdego samochodu wyposażonego w silnik spalinowy i manualną skrzynię biegów. Umożliwia ono przekazanie mocy generowanej...
Nowe Porsche 911 GT3 – nawet nie musiałem wsiadać do tego samochodu, nawet nie musiałem go odpalać, a tym bardziej...
Harley-Davidson Pan America 1250 – motocykl jakiego jeszcze w Harleyu nie było. Motocykl, na którym komfortowo pojedziesz wszędzie i po wszystkim. Motocykl, który przyciąga nową krew i którego boją się prawdziwy harleyowcy. Jak wypada w praktyce pierwszy motocykl typu adventure od Harleya?
Mustang Mach-E – pierwszy zbudowany całkowicie od podstaw samochód elektryczny Forda – gościł już na PremiumMoto.pl. Poznaliśmy go teoretycznie jeszcze w 2020 roku. Teraz przyszła pora na pierwszą praktyczną przymiarkę (popularnie zwaną testem) do tego obiecującego elektrycznego crossovera. Przekonaj się, czym zaskakuje, czym rozczarowuje i jak jeździ Ford Mustang Mach-e.
Kia EV6 – parkuje sama jak BMW serii 7, ma instalację elektryczną jak Porsche Taycan, samodzielnie zmienia pas ruchu jak Mercedesy, na 1/4 mili pokonuje Lamborghini Urusa i przypomina trochę Jaguara I-Pace. A, no i ma elementy wnętrza z przetworzonych butelek po Cisowiance. Kia EV6 właśnie oficjalnie zadebiutowała w Polsce, a ja spieszę, aby podzielić się najważniejszymi informacjami i wrażeniami z pierwszego kontaktu z EV6.
Audi Q5 Sportback, czyli Audi Q5 subtelnie doprawione stylizacyjnymi nutami coupe. Czym dokładnie różni się Q5 Sportback od "tradycyjnej" odmiany Q5 i dlaczego decydując się na zakup Q5, zdecydowanie powinieneś spojrzeć na Q5 Sportback? Zapraszam po szczegóły.
Test BMW 840d Gran Coupe uświadomił mi dwie rzeczy. Po pierwsze, że chyba dojrzewam motoryzacyjnie (czyt. starzeje się). Po drugie, utwierdził mnie w przekonaniu, że w przypadku większości samochodów ta najszybsza, najbardziej sportowa i najmocniejsza odmiana wcale nie jest tą najlepszą. Zapraszam na krótką refleksję połączoną z ważną poradą zakupową, które na potrzeby wyszukiwarki Google ująłem jako test BMW 840d.
Każdy właściciel auta wie, że trzeba mieć kontakt do dobrego mechanika, który przeprowadzi niezbędne serwisy, wymieni płyny czy klocki hamulcowe,...
Wskakuję za kierownicę nowego BMW M4 Competition. Jeszcze zanim kończę ustawiać fotel z krótkofalówki słyszę polecenie, aby odłączyć kontrolę trakcji, włączyć tzw. analizator driftu i postarać się utrzymać jak najdłuższy poślizg. Tym samym nowe BMW M4 staje się pierwszym samochodem testowym, którego test rozpocząłem od jazdy długimi bokami. Jestem na BMW Driving Experience, na Silesia Ring, w miasteczku M. Tutaj testy samochodów wyglądają "nieco" inaczej. Jak w takich okolicznościach wypada nowe BMW M3 i M4?