Porsche

Porsche 911 (991) Turbo S

Nowe Porsche 911 Turbo i Turbo S. Najszybsze i najmocniejsze.

W 1974 roku świat zachwycił się pierwszym 911 Turbo bazującym na modelu 930. Dysponując mocą 260 KM generowaną przez 3-litrowego boxera z turbo i osiągając 100 km/h w niecałe 5,7 s, 911 Turbo było wówczas najszybszym, seryjnie produkowanym samochodem świata. Minęło 40 lat. Porsche prezentuje szóstą odsłonę 911 Turbo. W wersji S ma 560 KM, waży 400 kg więcej od pierwowzoru, a do 100 km/h przyspiesza w 3,1 s
Porsche 918 Spyder

Porsche 918 Spyder – przyszłość supersamochodów?

Od 2006 roku, kiedy to Porsche wycofało z produkcji model Carrera GT, producent ze Stuttgartu nie miał w ofercie superauta z prawdziwego zdarzenia, mogącego rywalizować chociażby z Ferrari Enzo. 911 Turbo jest wprawdzie jednym z najszybszych pojazdów na rynku, jednak inżynierowie niemieckiej firmy nieraz udowadniali, że poprzeczkę można podnieść jeszcze wyżej.

Nowe 911 Carrera w wersji Cabrio

Pierwsze jazdy testowe nową generacją 911 już za nami. Przełomowa Carrera w salonach pojawi się w grudniu. Tymczasem Porsche ujawnia szczegóły dotyczące 911 Carrera Cabrio. Pod względem technicznym kabrio jest identyczne jak coupe. Wiatr we włosach za kierownicą 911 będziemy mogli poczuć od marca 2012.

Muzeum Porsche – muzeum na kołach cz.3

Przed Wami trzecia i ostatnia część podróży przez historię Porsche szlakiem stworzonym przez muzeum marki. Zaczęliśmy od Type 64 z 1939 roku, a dziś docieramy do kultowej Carrery GT stworzonej w 2003. O każdym samochodzie, który tutaj widzicie można by napisać książkę, ale mamy nadzieję, że to nasze krótkie zestawienie pozwoliło Wam poczuć magię Porsche.