Porsche

Nowe Porsche Panamera 4S, Turbo, 4S Diesel – wielka galeria z polskich dróg

Porsche wybrało Polskę jako miejsce pierwszych jazd testowych nową Panamerą dla dziennikarzy z centralnej i wschodniej Europy. Trasa testowa rozpoczynała się w Warszawie, prowadziła do Mikołajek i dalej przez Mazury. Do testów przewidziane były trzy wersje Panamery w bogatych i zróżnicowanych konfiguracjach. Przygotowałem dla Was obszerną galerię nowego Porsche Panamera – Turbo, 4S i 4S Diesel – na polskich drogach. To zdjęcia, których nie zobaczycie w oficjalnych materiałach Porsche – nowa Panamera w najdrobniejszych szczegółach.
nowe-porsche-panamera-opinia

Nowe Porsche Panamera: 10 rzeczy, które warto wiedzieć

Szybsza, większa, bardziej ekonomiczna i naszpikowana elektroniką – wiadomo, nowa Panamera nie mogła być inna. Za tymi oczywistymi określeniami kryje się jednak mnóstwo interesujących innowacji. Pozwólcie, że krótko przedstawię Wam kilka najciekawszych faktów na temat nowej Panamery. Niektóre mogą Was zaskoczyć.
porsche 550 spyder

James Dean i klątwa Porsche 550 Spyder

Piątek, 30 września 1956 roku zwiastował 24-letniemu Jamesowi Deanowi początek pięknego weekendu. Aktor zakończył zdjęcia na planie Olbrzyma – swojego trzeciego filmu – i przestała obowiązywać go klauzula „no racing” zawarta w kontrakcie. Aktor popędził zatem w kierunku warsztatu Competition Motors w północnej części Hollywood, gdzie czekało na niego nowe Porsche 550 Spyder. Kilka godzin później Dean już nie żył, ale jego Porsche straszy do dziś.

Skrzynia manualna vs automatyczna – zabłyśnij przy piwie

Skrzynia manualna vs skrzynia automatyczna – woda na młyn internetowych teoretyków motoryzacyjnych. Podstawowymi argumentami przemawiającymi za „stickiem” (manualem) są według nich zaangażowanie w jazdę, uczucie intymnej więzi z maszyną oraz pełna kontrola... Czy w dzisiejszych realiach nadal są one zasadne? Nie do końca.
porsche-boxster-s-981-red-black

Porsche Boxster S 981 – nasza sesja

Wracamy po wakacyjnej przerwie z galerią Porsche Boxstera (981) S. Niestety, Boxstera udało nam się zabrać jedynie na zdjęcia i nie mieliśmy okazji dokładnego sprawdzenia jego potencjału. Nie trzeba jednak wiele, żeby poczuć, że 315 KM i i 360 Nm z wolnossącego, 3,4-litrowego boxera może dać sporo frajdy. Tak samo, jak konfigurowanie Boxstera S. Poznawanie cen kolejnych - mniej lub bardziej - potrzebnych dodatków dostarcza sporo wrażeń. Staraliśmy się zapewnić je i Wam. Sprawdźcie poniżej.
Porsche 911 rekord

Porsche to stan umysłu. Rekordowa parada 911 – wideo

28 lipca 2013 roku z inicjatywy klubu miłośników Porsche z Wielkiej Brytanii (drugi co do wielkości na świecie) na torze Silverstone ustanowiono nowy rekord. W jednym miejscu udało się zgromadzić 1208 egzemplarzy Porsche 911. Zapraszamy na krótką, filmową relację z tego wydarzenia
Porsche 911 (991) Turbo S

Nowe Porsche 911 Turbo i Turbo S. Najszybsze i najmocniejsze.

W 1974 roku świat zachwycił się pierwszym 911 Turbo bazującym na modelu 930. Dysponując mocą 260 KM generowaną przez 3-litrowego boxera z turbo i osiągając 100 km/h w niecałe 5,7 s, 911 Turbo było wówczas najszybszym, seryjnie produkowanym samochodem świata. Minęło 40 lat. Porsche prezentuje szóstą odsłonę 911 Turbo. W wersji S ma 560 KM, waży 400 kg więcej od pierwowzoru, a do 100 km/h przyspiesza w 3,1 s
O co chodzi z tym premium?!

Ten ebook zmienia postrzeganie premium w Polsce

Pobierz swój egzemplarz ebooka Premium Feel!
POBIERAM MÓJ EGZEMPLARZ
close-link