Porsche

porsche 550 spyder

James Dean i klątwa Porsche 550 Spyder

Piątek, 30 września 1956 roku zwiastował 24-letniemu Jamesowi Deanowi początek pięknego weekendu. Aktor zakończył zdjęcia na planie Olbrzyma – swojego trzeciego filmu – i przestała obowiązywać go klauzula „no racing” zawarta w kontrakcie. Aktor popędził zatem w kierunku warsztatu Competition Motors w północnej części Hollywood, gdzie czekało na niego nowe Porsche 550 Spyder. Kilka godzin później Dean już nie żył, ale jego Porsche straszy do dziś.

Skrzynia manualna vs automatyczna – zabłyśnij przy piwie

Skrzynia manualna vs skrzynia automatyczna – woda na młyn internetowych teoretyków motoryzacyjnych. Podstawowymi argumentami przemawiającymi za „stickiem” (manualem) są według nich zaangażowanie w jazdę, uczucie intymnej więzi z maszyną oraz pełna kontrola... Czy w dzisiejszych realiach nadal są one zasadne? Nie do końca.
porsche-boxster-s-981-red-black

Porsche Boxster S 981 – nasza sesja

Wracamy po wakacyjnej przerwie z galerią Porsche Boxstera (981) S. Niestety, Boxstera udało nam się zabrać jedynie na zdjęcia i nie mieliśmy okazji dokładnego sprawdzenia jego potencjału. Nie trzeba jednak wiele, żeby poczuć, że 315 KM i i 360 Nm z wolnossącego, 3,4-litrowego boxera może dać sporo frajdy. Tak samo, jak konfigurowanie Boxstera S. Poznawanie cen kolejnych - mniej lub bardziej - potrzebnych dodatków dostarcza sporo wrażeń. Staraliśmy się zapewnić je i Wam. Sprawdźcie poniżej.
Porsche 911 rekord

Porsche to stan umysłu. Rekordowa parada 911 – wideo

28 lipca 2013 roku z inicjatywy klubu miłośników Porsche z Wielkiej Brytanii (drugi co do wielkości na świecie) na torze Silverstone ustanowiono nowy rekord. W jednym miejscu udało się zgromadzić 1208 egzemplarzy Porsche 911. Zapraszamy na krótką, filmową relację z tego wydarzenia
Porsche 911 (991) Turbo S

Nowe Porsche 911 Turbo i Turbo S. Najszybsze i najmocniejsze.

W 1974 roku świat zachwycił się pierwszym 911 Turbo bazującym na modelu 930. Dysponując mocą 260 KM generowaną przez 3-litrowego boxera z turbo i osiągając 100 km/h w niecałe 5,7 s, 911 Turbo było wówczas najszybszym, seryjnie produkowanym samochodem świata. Minęło 40 lat. Porsche prezentuje szóstą odsłonę 911 Turbo. W wersji S ma 560 KM, waży 400 kg więcej od pierwowzoru, a do 100 km/h przyspiesza w 3,1 s