Mercedes CLA w najmocniejszej wersji (poza AMG) 250, z obniżonym, sportowym zawieszeniem, napędem na wszystkie koła i przyodziany w „czerwień jupiera” wygląda fenomenalnie, prowadzi się znakomicie, zużywa sporo benzyny, kosztuje tyle, co bazowa klasa E, a poziomem wykończenia wnętrza nieco rozczarowuje. Tyle. Jeżeli macie ochotę na więcej, to zapraszamy
Zgadza się - to małe faxu pas z naszej strony, że Mercedes, który wniósł określenie premium do motoryzacji, dopiero teraz pojawia się na PremiumMoto. Ale już jest. Zaczynamy od nowej klasy C, czyli takiej prawie klasy S. I „prawie” w tym przypadku nie robi znaczącej różnicy. Dlaczego tak jest wyjaśnimy na przykładzie klasy C w przebraniu AMG napędzanej dieslem
Mercedes-Benz C220 BlueTec z automatyczną skrzynią kosztuje niecałe 175 tys. zł. Jednak nasz egzemplarz skonfigurowany był za "skromne" 248 tys. zł. Kilka stylizacyjnych dodatków nadało małemu sedanowi rasowego wyrazu. To przede wszystkim zasługa pakietu AMG za 10 tys. zł. Masywne zderzaki z monstrualnymi wlotami powierza, 5-ramienne, 18-calowe felgi i obniżone zawieszenie sprawiają, że C220 robi świetne wrażenie. Zobaczcie sami
Dzisiejszy wpis sponsorują literki L, E oraz D. Obecnie diody LED wystarczą by skutecznie oświetlić drogę przed pojazdem. Adaptacyjne światła LED-owe (nie licząc pojedynczych implementacji świateł laserowych) to dziś najbardziej zaawansowane systemy oświetlenia. Współpracują z kamerami, nawigacją i rozmaitymi czujnikami. Wycinają, skręcają, doświetlają, ostrzegają by zapewnić optymalną widoczność i komfort jazdy w nocy. Na czym polega ich wyższość nad dotychczasowymi rozwiązaniami?
Gdyby treść tego krótkiego spotu reklamowego opisać wedle standardów Twittera/Facebooka, wyglądałoby to mniej więcej tak: #Adolf Hitler #Mercedes #Distronic Plus #śmierć #swastyka #wideo. Teraz spróbujcie wykoncypować, scenariusz reklamy systemu bezpieczeństwa w Mercedesie
Pogłoski o możliwej współpracy Aston Martina z AMG okazały się prawdą. Na mocy umowy AMG pomoże Astonowi stworzyć nowe silniki V8 i hybrydy, a Daimler AG stanie się udziałowcem brytyjskiej marki
Znajdźcie 15 min i zobaczcie film o tym, jak powstawał najnowszy Mercedes klasy S. Bardzo ciekawa produkcja. Zresztą innych tu nie publikujemy
Określenie "na bogato" w odniesieniu do nowego Mercedesa klasy S (w Polsce od 360 tys. zł) zdaje się bardzo nietrafionym eufemizmem. Zobaczcie krótki film prezentujący kilka systemów i technologii, w które wyposażono - pretendującą do tytułu najbardziej luksusowej limuzyny świata - klasę S
Mamy nowego lidera. Mercedes pochwalił się, że elektryczny SLS AMG pokonał północną pętle Nurburgring w czasie 7 min 56,234 s. Tym samym jest obecnie najszybszym, seryjnie produkowanym samochodem elektrycznym na świecie. Wygląda na to, że w trakcie okrążenia nie musiał zatrzymywać się na ładownie
Dziennikarze prestiżowego amerykańskiego Magazynu Motor Trend wybrali 9 najlepszych samochodów sportowych, jakie obecnie można kupić. Ustawili je wszystkie na starcie wyścigu na 1/4 mili i sprawdzili, który jest najszybszy. Nazwali to Najwspanialszym Wyścigiem na świecie.