Mercedes-Benz posiada najbardziej rozbudowaną ofertę samochodów na rynku. Marka aktywnie eksploruje nowe nisze i proponuje modele, których nikt inny nie odważył się zaproponować. Najlepszym dowodem na to jest Mercedes-Benz CLS. Czterodrzwiowe coupe (formalnie: sedan o linii coupe) momentalnie zdobyło uznanie w oczach klientów. A jak Wam się podoba? Wziąłem na zdjęcia CLSa 350 BlueTEC 4Matic skonfigurowanego za 500 tys. zł (przy cenie wyjściowej 312 tys. zł). Zapraszam do galerii.
Działają w tle – nieożywieni bohaterowie drugiego planu, którzy chronią nas od złego i troszczą się o nasze bezpieczeństwo. Możemy nawet nie wiedzieć o ich istnieniu, ale kiedy nadejdzie odpowiedni moment na pewno poczujemy ich moc. O czym mowa? O elektronicznych systemach bezpieczeństwa w samochodzie, czyli tzw. asystentach kierowcy.
Hamulec w podłogę, gwałtowny skręt, dudnienie ABS-u, uderzenie, huk, wybuch poduszek, kolejne uderzenie, cisza... Deska rozdzielcza błyszczy niczym choinka, czuję charakterystyczny zapach gazu z poduszek, stoję w poprzek pasa, ktoś mówi coś do mnie po angielsku. Nie jest dobrze...
Mercedes CLA w najmocniejszej wersji (poza AMG) 250, z obniżonym, sportowym zawieszeniem, napędem na wszystkie koła i przyodziany w „czerwień jupiera” wygląda fenomenalnie, prowadzi się znakomicie, zużywa sporo benzyny, kosztuje tyle, co bazowa klasa E, a poziomem wykończenia wnętrza nieco rozczarowuje. Tyle. Jeżeli macie ochotę na więcej, to zapraszamy
Zgadza się - to małe faxu pas z naszej strony, że Mercedes, który wniósł określenie premium do motoryzacji, dopiero teraz pojawia się na PremiumMoto. Ale już jest. Zaczynamy od nowej klasy C, czyli takiej prawie klasy S. I „prawie” w tym przypadku nie robi znaczącej różnicy. Dlaczego tak jest wyjaśnimy na przykładzie klasy C w przebraniu AMG napędzanej dieslem
Mercedes-Benz C220 BlueTec z automatyczną skrzynią kosztuje niecałe 175 tys. zł. Jednak nasz egzemplarz skonfigurowany był za "skromne" 248 tys. zł. Kilka stylizacyjnych dodatków nadało małemu sedanowi rasowego wyrazu. To przede wszystkim zasługa pakietu AMG za 10 tys. zł. Masywne zderzaki z monstrualnymi wlotami powierza, 5-ramienne, 18-calowe felgi i obniżone zawieszenie sprawiają, że C220 robi świetne wrażenie. Zobaczcie sami
Dzisiejszy wpis sponsorują literki L, E oraz D. Obecnie diody LED wystarczą by skutecznie oświetlić drogę przed pojazdem. Adaptacyjne światła LED-owe (nie licząc pojedynczych implementacji świateł laserowych) to dziś najbardziej zaawansowane systemy oświetlenia. Współpracują z kamerami, nawigacją i rozmaitymi czujnikami. Wycinają, skręcają, doświetlają, ostrzegają by zapewnić optymalną widoczność i komfort jazdy w nocy. Na czym polega ich wyższość nad dotychczasowymi rozwiązaniami?
Gdyby treść tego krótkiego spotu reklamowego opisać wedle standardów Twittera/Facebooka, wyglądałoby to mniej więcej tak: #Adolf Hitler #Mercedes #Distronic Plus #śmierć #swastyka #wideo. Teraz spróbujcie wykoncypować, scenariusz reklamy systemu bezpieczeństwa w Mercedesie
Pogłoski o możliwej współpracy Aston Martina z AMG okazały się prawdą. Na mocy umowy AMG pomoże Astonowi stworzyć nowe silniki V8 i hybrydy, a Daimler AG stanie się udziałowcem brytyjskiej marki
Znajdźcie 15 min i zobaczcie film o tym, jak powstawał najnowszy Mercedes klasy S. Bardzo ciekawa produkcja. Zresztą innych tu nie publikujemy