Sprawdziłem Porsche Taycana Turbo oraz Turbo S. Ależ mi się ten samochód nie spodobał. Nie pamiętam tak fatalnych wrażeń z jazdy jak w Taycanie. I nie pamiętam drugiego samochodu, z którego tak bardzo chciałbym wysiąść. A potem… przesiadłem się z miejsca pasażera za kierownicę i wszystko się zmieniło. Zapraszam na pierwszą jazdę testową za kierownicą elektrycznego Porsche.
Miękka hybryda zyskuje na popularności. Niemal każda z marek premium od jakiegoś czasu deklaruje, że zdecydowana większość jej kolejnych samochodów – nawet tych sportowych – będzie hybrydą. Miękką hybrydą. Miękkimi hybrydami, oprócz tych „zwyczajnych” modeli, będą (a nawet już są) również samochody sportowe, Mercedesy AMG, Audi RS czy BMW M. Profanacja? Czy to koniec tzw. „prawdziwej” motoryzacji? Czy powinieneś obawiać się miękkiej hybrydy? I co powinieneś o niej wiedzieć przed zakupem. Zapraszam na solidny przewodnik po technologii mild hybrid.
Ford Ranger Raptor to samochód, jakiego w polskich salonach jeszcze nie było. Z pozoru mamy do czynienia z kolejnym pick-upem, ale w praktyce Ranger Raptor jest czymś znacznie ciekawszym. Czym dokładnie? I dlaczego jazdę Raptorem zapamiętasz do końca życia? Zapraszam na test. Również w formie wideo.
Zawsze uważałem, że Porsche z dopiskiem „Turbo” są dla kierowców, którzy lubią proste. Kierowcy, którzy lubią zakręty powinni wybrać wersje GTS. Ale to było dawno temu. Od tamtej pory wiele się zmieniło, o czym przekonałem się (ponownie) za kierownicą Porsche Cayenne Turbo Coupe.
W segmencie małych crossoverów jest obecnie równie tłoczno, co wśród modelek na Instagramie. Naprawdę trudno się przebić i wyróżnić na...
Nową tradycją na PremiumMoto.pl jest coroczne podsumowanie wyników sprzedaży (pierwszych rejestracji) samochodów luksusowych oraz supersamochodów w Polsce. Spójrzmy zatem, jak w 2019 roku w naszym kraju radziły sobie Ferrari, Bentley, Aston Martin, Rolls-Royce, Lamborghini oraz McLaren. Które z tych marek mogą zaliczyć rok do udanych i jakie modele rządzą w segmencie samochodów luksusowych?
Pamiętam jeszcze czasy, w których jeśli chciałeś mieć samochód o sportowym wyglądzie, musiałeś kupić samochód sportowy, albo uskutecznić wizualny tuning na własną rękę. Ale czasy się zmieniły, o czym szerzej opowiem na przykładzie mojego niedawnego auta testowego, czyli Renault Megane GT Line.
Nowy Mercedes-AMG A35 to kolejny hothatch, który wpadł w moje ręce. Czekałem na niego. Z jednej strony jest wstępem do opętanego mocą i nadsterownością świata AMG, z drugiej – kandydatem do tytuły tego „najlepszego” hothatcha na rynku. Jak wypada w praktyce? Czy spełnia pokładane w nim nadzieje? Pozwólcie, że jako hothatchowy wyjadacz trochę się powymądrzam.
Każdego roku na PremiumMoto.pl przygotowuję dla Ciebie obszerne podsumowanie wydarzeń na rynku nowych samochodów klasy premium w Polsce. I jak co roku podkreślam, że to jedyne opracowanie tego typu w sieci. Przedstawiam w nim szczegółowe i niedostępne nigdzie indziej dane o sprzedaży nowych samochodów klasy premium w Polsce. Dzięki zamieszczonym tu rankingom i analizom otrzymujesz pełną wiedzę o tym, co dzieje się w segmencie premium.
Ja wiem, że w Mercedesie-AMG A35 takie elementy, jak system multimedialny i inne gadżety schodzą na drugi plan. Tutaj chodzi...