Nowe Audi Q3 – test i moja opinia o jednym z najchętniej wybieranych modeli Audi. Najbardziej szczegółowy test nowego Audi Q3 na YouTube. Sprawdzam wiele konfiguracji i wersji. Mówię jak jest – samą prawdę i tylko prawdę.
Późny, zimowy wieczór. Przydrożny sklepik spożywczy w małej wisi gdzieś u podnóży malowniczych włości Pałacu Ciekocinko. „Jezus Maria, ja Cię pierd..., czyja to fura?!”– krzyczy podekscytowany jegomość z podsklepowego centrum dowodzenia, kiedy wchodzi po kolejny kartonik wina... Zapraszamy na nasz test nowego Audi A7 3,0 TDI w konfiguracji za ponad 0,5 mln zł.
"Audi stworzyło Porsche"- krzyczały nagłówki magazynu Autocar w 1998 roku, zaraz po premierze pierwszej generacji modelu TT. Dziś wiemy, że była to pochopna ekscytacja. TT nie było samochodem sportowym. Mniej złośliwi określali je mianem Golfa w przebraniu Porsche. Ci bardziej dosadni mówili o nim - samochód dla fryzjera. Po 16 latach od tamtego wydarzenia w polskich salonach debiutuje trzecia generacja małego coupe Audi. Czy nadal jest autem dla fryzjera, a może już dla twardziela?
Dotychczasowy szef quattro GmbH odchodzi z Audi i obejmuje kierownicze stanowisko w M GmbH. To tak jakby Pascal nagle przestał gotować dla Lidla i zaczął pojawiać się w gazetkach Biedronki. Może to porównanie nie jest zbyt "premium", ale dobrze oddaje wagę zamian, jakie zaszły w dwóch najważniejszych brandach niemieckiej motoryzacji. Od października w garnkach sportowej dywizji BMW miesza człowiek, który do tej pory szefował kuchni quattro i przyrządzał specjały RS. Gdzieś w tle tej historii majaczy nowe Audi R8 i wizja M5 z napędem xDrive
Dzisiejszy wpis sponsorują literki L, E oraz D. Obecnie diody LED wystarczą by skutecznie oświetlić drogę przed pojazdem. Adaptacyjne światła LED-owe (nie licząc pojedynczych implementacji świateł laserowych) to dziś najbardziej zaawansowane systemy oświetlenia. Współpracują z kamerami, nawigacją i rozmaitymi czujnikami. Wycinają, skręcają, doświetlają, ostrzegają by zapewnić optymalną widoczność i komfort jazdy w nocy. Na czym polega ich wyższość nad dotychczasowymi rozwiązaniami?
Internet w samochodzie to nie przyszłość. To teraźniejszość. Szczególnie w samochodach segmentu premium. I jak na razie nie ma w tym nic złego. Weźmy na przykład takie Audi i usługi Audi Connect. Po połączeniu z siecią Audi staje się najbardziej zaawansowanym punktem informacji turystycznej na świecie. Zobaczcie sami
Jeden samochód w oczach dwóch zupełnie różnych osób. Różnica pokoleń i płci, mimo profesjonalnego obycia z tematem motoryzacji, diametralnie zmienia sposób postrzegania auta. W przypadku flagowej limuzyny Audi między naszymi testerami zapanował jednak podejrzany konsensus. Czym nowe Audi A8 za ponad 500 tys. zł zaskarbiło sobie uznanie tak różnych kierowców?
Nowym, a właściwie odświeżonym, Audi A8 dotarliśmy do podnóży austriackich Alp. W podróż zabraliśmy również aparat
Na salonach Detroit nas nie ma. Trochę za daleko. Mamy jednak dostęp do internetu i chęć przedstawienia Wam w pigułce najciekawszych premier pierwszego w tym roku salonu samochodowego. Mimo iż odbywa(ł) się za oceanem, to nie zabrakło na nim samochodów, które pojawią się również w Europie, a nawet w Polsce
Mocne silniki, napęd quattro w standardzie, lekka konstrukcja, luksusowe wnętrze znakomitej jakości i mnóstwo najnowocześniejszych systemów z rewolucyjnymi światłami Matrix LED na czele. Tak w skrócie można scharakteryzować odnowione Audi A8. Jakie jeszcze inne smaczki odnajdziemy na pokładzie okrętu flagowego Audi?
Odświeżone Audi A8 wjeżdża do Polski. W standardzie flagowy okręt oferuje pneumatyczne zawieszenie, napęd Quattro oraz automatyczną skrzynię Tiptronic o ośmiu przełożeniach. W ofercie tylko mocne silniki - dwa diesle 3,0 l (258 KM) i 4,2 l (385 KM) i cztery motory benzynowe




