Przed Wami najdroższa z najbardziej ekonomicznych wersji Volvo XC70, czyli XC70 Summum D4 Drive-E, z napędem jedynie na przednią oś, pakietem Inscripiton i automatyczną, 8-biegową skrzynią. Co? XC70 bez napędu na wszystkie koła?! Zgadza się. Zabraliśmy je w lekki teren i długą trasę, by sprawdzić, co ma do zaoferowania. Zapraszamy na test Volvo XC70 D4 FWD.
Zapraszamy do naszej galerii zdjęć najdroższej spośród najbardziej ekonomicznych wersji Volvo XC70, czyli (teraz chwila skupienia) Volvo XC70 Summum Inscription D4 Drive-E FWD. XC70 w tym wydaniu (z licznymi dodatkami) kosztuje około 270 tys. zł, ma napęd jedynie na przednie koła oraz 2-litrowy silnik Diesla (D4) o mocy 181 KM połączony z automatyczną, 8-biegową skrzynią. Uterenowione kombi Volvo zabraliśmy do miasta i w lekki teren.
Styczeń, rok 2015. Na międzynarodowych targach elektroniki w Las Vegas 6 czołowych producentów samochodów deklaruje, że między rokiem 2017 a 2020 na drogach publicznych pojawią się pierwsze samochody autonomiczne. Ale po co tyle czekać? Już teraz można poczytać gazetę za kierownicą. Wystarczy adaptacyjny tempomat oraz system utrzymywania pasa ruchu.
Sierpień na PremiumMoto.pl. Pierwszy wpis z serii "dzienników PremiumMoto.pl", w którym przeczytacie, co działo się na blogu, kiedy na stronie głównej nie działo się nic. Dowiecie się trochę o Lexusie RC-F, Rumunii, Mazdzie i Fordzie oraz problemach pierwszego świata. Polecam lekturę chronologicznie, a więc od dołu.
Premiera Forda Mustanga na polskim i europejskim rynku wzbudziła nie lada sensację. Nic dziwnego, bo to auto kultowe, ikona stylu, bohater wielu filmowych kreacji i wielu medialnych wystąpień (coś jak Jeep Wrangler). Mustang zawitał do Europy po raz pierwszy od 50 lat. To wydarzenie godne odnotowania.
Wracamy po wakacyjnej przerwie z galerią Porsche Boxstera (981) S. Niestety, Boxstera udało nam się zabrać jedynie na zdjęcia i nie mieliśmy okazji dokładnego sprawdzenia jego potencjału. Nie trzeba jednak wiele, żeby poczuć, że 315 KM i i 360 Nm z wolnossącego, 3,4-litrowego boxera może dać sporo frajdy. Tak samo, jak konfigurowanie Boxstera S. Poznawanie cen kolejnych - mniej lub bardziej - potrzebnych dodatków dostarcza sporo wrażeń. Staraliśmy się zapewnić je i Wam. Sprawdźcie poniżej.
Samochody, szczególnie te klasy premium to wdzięczny obiekt do fotografowania. Jednak przygotowanie profesjonalnej sesji i zdjęć, które zapadną w pamięć to już niełatwe zadanie i żmudna praca - najpierw "on stage", a potem przed komputerem. No ale, ktoś to robić musi. Doskonale wie o tym nasz fotograf, który pomógł nam stworzyć zestawienie najlepszych fotografów motoryzacyjnych na świecie. I tylko przez wrodzoną skromność nie umieścił w nim siebie
Nawet we współczesnym, do bólu przewidywalnym przemyśle motoryzacyjnym jest miejsce na odrobinę szaleństwa, na zaskakujące rozwiązania, oryginalne pomysły i ucieczkę od mainstreamu. Nie wierzycie? A jednak! Oto trzy subiektywne przykłady.
Lexus NX przebojem wdarł się na polski rynek samochodów klasy premium i niespodziewanie szybko stał się bestsellerem w ofercie japońskiego producenta. Sprawdziliśmy tego kompaktowego SUV-a z trzema silnikami w jedynej słusznej wersji F sport i... trochę się rozczarowaliśmy. Zapraszamy na test Lexusa NX 300h.
Volkswagen Golf R to najmocniejszy Golf w historii. Ma napęd na wszystkie koła, który potrafi przerzucić 100 proc. momentu na tył, szybki układ kierowniczy, a ESP da się całkowicie dezaktywować. Brzmi obiecująco, prawda? A jak jest w rzeczywistości? Zapraszamy na nasz test Volkswagena Golfa R VII generacji.