Mercedes-Benz C220 BlueTec z automatyczną skrzynią kosztuje niecałe 175 tys. zł. Jednak nasz egzemplarz skonfigurowany był za "skromne" 248 tys. zł. Kilka stylizacyjnych dodatków nadało małemu sedanowi rasowego wyrazu. To przede wszystkim zasługa pakietu AMG za 10 tys. zł. Masywne zderzaki z monstrualnymi wlotami powierza, 5-ramienne, 18-calowe felgi i obniżone zawieszenie sprawiają, że C220 robi świetne wrażenie. Zobaczcie sami
Nowy Volkswagen Touareg w specjalnej, bogatej wersji wyposażenia Perfectline R-Style jest wystarczająco premium, aby zostać bohaterem jednej z naszych galerii. Poza tym podczas polskiej premiery Nowy Touareg dostał niezły wycisk w kamieniołomie i załapał się na niezłą sesję
Dzieli je kwota ponad 4 mln zł i przepaść technologiczna. Łączą cztery koła i funkcja, którą pełnią w we współczesnym świecie. O co chodzi? O najdroższe...
"Audi stworzyło Porsche"- krzyczały nagłówki magazynu Autocar w 1998 roku, zaraz po premierze pierwszej generacji modelu TT. Dziś wiemy, że była to pochopna ekscytacja. TT nie było samochodem sportowym. Mniej złośliwi określali je mianem Golfa w przebraniu Porsche. Ci bardziej dosadni mówili o nim - samochód dla fryzjera. Po 16 latach od tamtego wydarzenia w polskich salonach debiutuje trzecia generacja małego coupe Audi. Czy nadal jest autem dla fryzjera, a może już dla twardziela?
Pełna nazwa tego modelu to BMW 640i xDrive Coupe M Sport Edition. To kosztowna, ale i bardzo luksusowa odmiana BMW serii 6 o delikatnie sportowym zacięciu. Jest jednym z niewielu prawdziwych coupe, którymi chcielibyśmy przemierzać kontynent. Przekonajcie się dlaczego
Dotychczasowy szef quattro GmbH odchodzi z Audi i obejmuje kierownicze stanowisko w M GmbH. To tak jakby Pascal nagle przestał gotować dla Lidla i zaczął pojawiać się w gazetkach Biedronki. Może to porównanie nie jest zbyt "premium", ale dobrze oddaje wagę zamian, jakie zaszły w dwóch najważniejszych brandach niemieckiej motoryzacji. Od października w garnkach sportowej dywizji BMW miesza człowiek, który do tej pory szefował kuchni quattro i przyrządzał specjały RS. Gdzieś w tle tej historii majaczy nowe Audi R8 i wizja M5 z napędem xDrive
Przyjrzyjcie się mu uważnie. Tak powinno wyglądać prawdziwe coupe. Łatwo o tym zapomnieć w czasach, kiedy co trzeci model posiada "coupe" w nazwie. BMW serii 6 Coupe w obecnej formie powoli kończy swoją rynkową karierę. Postanowiliśmy więc zabrać tę klasyczną "szóstkę" na sesję. Nie wybraliśmy przypadkowego modelu, a egzemplarz M Sport Edition w kolorze Space Gray. Liczne dodatki podnoszą jego wartość do 460 500 tys. zł
Nie ma tego BMW, nie ma tego Mercedes, nie ma i Audi. Właściwie to nie ma tego żadna inna marka na świecie oprócz... Volkswagena. Czego? Asystenta parkowania z przyczepą (Trailer Assist), czyli elektronicznego systemu wspomagającego manewrowanie z przyczepą. To odpowiedź na wiele problemów "pierwszego świata". Koniec z zakłopotaniem pod stadniną koni, albo w porcie. Jak dla nas zdecydowanie premium
Dzisiejszy wpis sponsorują literki L, E oraz D. Obecnie diody LED wystarczą by skutecznie oświetlić drogę przed pojazdem. Adaptacyjne światła LED-owe (nie licząc pojedynczych implementacji świateł laserowych) to dziś najbardziej zaawansowane systemy oświetlenia. Współpracują z kamerami, nawigacją i rozmaitymi czujnikami. Wycinają, skręcają, doświetlają, ostrzegają by zapewnić optymalną widoczność i komfort jazdy w nocy. Na czym polega ich wyższość nad dotychczasowymi rozwiązaniami?
Nowe Volvo XC90 to niezwykle istotny model dla szwedzkiego producenta. Jest pierwszym samochodem opracowanym w całości przez Volvo od momentu przejścia szwedzkiej marki z rąk Forda pod skrzydła Zhejiang Geely Holding Group Co. Ltd. To również pierwszy całkowicie nowy projekt Volvo od ponad 10 lat. Wraz z XC90 debiutuje również całkowicie nowa, modułowa platformy SPA, na której przez najbliższe lata powstanie wiele nowych modeli. Widzicie więc, że nowe XC90 to poważna sprawa. Wypada więc wiedzieć o nim nieco więcej