Nowe Infiniti Q50 ma w sobie tyle elektroniki, że potrafi prowadzić się samo. Nad bezpieczeństwem czuwa cała armia elektronicznych asystentów, a kierownica pozbawiona mechanicznego połączenia z kołami przedniej osi nie rusza się nawet, gdy auto skręca. Tydzień obcowania z Infiniti Q50 skłonił mnie do pewnych refleksji
Życie, a właściwie prestiżowy portal What Car? zweryfikował to, o czym pisaliśmy przy okazji testu hybrydowego Leuxsa GS300h. Testerzy What Car? dowiedli, że najsłabsza odmiana hybrydowego napędu Lexusa pod względem zużycia paliwa w realnych warunkach faktycznie dorównuje dwulitrowym dieslom konkurencji
Pora na nasz kolejny test z cyklu "tego nie musisz wiedzieć o...". Tym razem zgłębiamy i weryfikujemy marketingowe tajemnice Infiniti Q50 (hybrydy i diesla). Za chwilę dowiesz się rzeczy, których nie znajdziesz w "zwykłych" testach Q50. Rzeczy, które poza ludźmi z działu PR Infiniti wie niewiele osób. Bo to fakty, których wiedzieć nie trzeba, chociaż warto sypnąć nimi w rozmowie z sąsiadem...
Nie posiada mechanicznego połączenia między kołami przedniej osi a kierownicą, ma za to 3,5-litrowe V6, silnik elektryczny, napęd na wszystkie koła i łącznie ponad 360 KM. Do "setki" przyspiesza w 5,4 s i kosztuje około 230 tys. zł. Co? Bohater poniższej galerii - Infiniti Q50S hybrid
Internet w samochodzie to nie przyszłość. To teraźniejszość. Szczególnie w samochodach segmentu premium. I jak na razie nie ma w tym nic złego. Weźmy na przykład takie Audi i usługi Audi Connect. Po połączeniu z siecią Audi staje się najbardziej zaawansowanym punktem informacji turystycznej na świecie. Zobaczcie sami
Reklama nie kłamie. BMW faktycznie daje radość z jazdy. Nawet jeżeli mówimy o modelu, który pozornie jest zaprzeczeniem radości. Z jazdy, a nawet z życia. Duży, ciężki sedan, z dieslem pod maską. Na dodatek z napędem na obie osie. Nudy? Niekoniecznie. BMW 535d xDrive dostarcza radości pod dostatkiem i to nie tylko z jazdy
W przypadku 535d xDrive skonfigurowanego za 409 540 zł, szumnie głoszona przez BMW "radość z jazdy" nie jest pochodną jedynie świetnego układu jezdnego i 630 Nm momentu przekazywanego na wszystkie koła. Przyjemność daje już samo oglądanie auta. Zapraszamy więc na chwilę radości z naszą galerią BMW 535d xDrive
W Infiniti Q50 możesz wybrać, czy wycieraczki po użyciu spryskiwacza zetrą resztki po chwili przerwy, możesz ustawić nie tylko moc wspomagania, ale również szybkość reakcji kół na ruchy kierownicy. Możesz zadecydować, jak oporny będzie pedał gazu pod Twoją stopą, dostosować jeden z ośmiu parametrów pracy kamery cofania, czułość i głośność sonaru czy wybrać, które z trzynastu parametrów będą prezentowane na wyświetlaczu komputera pokładowego. W skrócie, w Infiniti Q50 możesz wszystko... ustawić.
Był Winkelmann, był Huracan. Byliśmy i my. W Warszawie oficjalnie otwarto pierwszy w Polsce salon Lamborghini. Lambo już od kilku miesięcy stoją na przeciw Centrum Nauki Kopernik, jednak od 3. lipca 2014 stoją już oficjalnie. Tym samym Lambo dołącza do obecnych już nad Wisłą Ferrari, Aston Martina, Rolls-Royce'a, Maserati i Bentley'a
Jazda na luzie kojarzy się najczęściej kierowcami, którzy są adresatami niewybrednych inwektyw ze strony innych użytkowników drogi. Obecnie jednak coraz...