Nowy Volkswagen Golf GTI jest najszybszym i najbardziej ekonomicznym GTI w historii. Ważniejsze jest jednak  to, że jest ekstremalnie dopracowanym i świetnie jeżdżącym hothatchem. Wystarczy wspomnieć, że za zawieszenie nowego GTI odpowiedzialny był ten sam człowiek, który wcześniej dostrajał układ jezdny w Porsche 911 (997) GT3 RS. A do tego GTI wygląda, tak jak powinien!

 

 

 

fot. Volkswagen

O Autorze

Kim ja w ogóle jestem i co tutaj robię?

Od ponad 10 lat na co dzień, zawodowo zajmuje się motoryzacją, a przede wszystkim testowaniem i opisywaniem dla Was nowych samochodów. Kiedyś jako dziennikarz motoryzacyjny, dzisiaj bardziej jako bloger i freelancer na stałe współpracujący w kilkoma magazynami lifetsylowymi/motoryzacyjnymi. Nowe samochody (nie tylko te premium) to po prostu moja praca. Zdobytą wiedzą i refleksjami dzielę się z Wami tutaj.

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany