BMW M5 to 6 generacji niesamowitych osiągów i spalinowych emocji w rodzinnym sedanie, 40 lat pięknej historii budowania statusu ikony wśród sportowych limuzyn… Wygląda na to, że ta historia właśnie dobiegła końca, bo BMW pokazało nową, 7. generację M5.
BMW M2 G87 2024 to jeden z najlepszych użytecznych na co dzień małych samochodów sportowych, jakie możesz mieć. Ma potężny silnik, genialny układ jezdny i... kontrowersyjny wygląd. M2 to też wstęp do tych "prawdziwych" BMW M. Pytanie więc, czego możesz oczekiwać po najmniejszej i najtańszym BMW M. Czy M2 jest w stanie dostarczyć emocji i frajdy z jazdy porównywalnych z poważniejszymi BMW M? Dokładnie to sprawdziłem i tutaj chciałem podzielić się z Tobą wnioskami. Zapraszam na test M2 G87.
To jest ranking samochodów premium 2023, jakiego nie znajdziesz nigdzie indziej. Chcesz wiedzieć, jakie samochody i marki premium wybieramy w Polsce najchętniej? Przekonać się, które pośród samochodowych marek premium radzą sobie najlepiej? Sprawdzić, ile średnio płacimy za nowy samochód premium oraz jak rosną ich ceny? Dokładnie poznać nasze preferencje zakupowe nowych samochodów premium? Dobrze trafiłeś/trafiłaś. Zapraszam na unikatowy raport z rynku samochodów klasy premium – ranking marek, modeli oraz dokładną analizę kształtowania się popytu, cen i naszych wyborów.
BMW M3 CS to limitowane, podkręcone wizualnie i mechanicznie M3 Competition. Generalnie mówimy o jeszcze bardziej sportowej, jeszcze bardziej hardcorowej i jeszcze droższej wariacji na temat M3 Competition. Pytanie tylko, czy podobnie jak M4 CSL, M3 CS nie jest zbyt sportowe i zbyt hardcorowe jak na samochód, którym chciałbyś jeździć na co dzień? Przekonajmy się.
BMW XM to duże wydarzenie w świecie motoryzacji. Zarówno dla nas jak i dla BMW M. Samochód, na który czekaliśmy 40 lat i który przenosi spalinowe osiągi M w nowe, zelektryfikowane realia. XM to również najmocniejsze drogowe BMW w historii i najdroższy model w cenniku BMW. Jak połączenie tych rekordowych wartości wypada w rzeczywistości?
Jaki powinien być idealny samochód elektryczny? Przede wszystkim przystępny cenowo, niewielki, zwinny, stworzony z myślą o szybkim i sprawnym przemieszczeniu się po mieście. A to dokładne przeciwieństwo BMW i7 w konfiguracji za 1 mln zł. Skąd więc ten tytuł?
Za nami pierwszy kwartał 2023. Pora zatem spojrzeć, jak wygląda sytuacja na rynku nowych samochodów klasy premium w Polsce. Zobaczmy, jak poszczególne marki premium poradziły sobie w pierwszych trzech miesiącach 2023 roku i czy mamy jakieś niespodzianki.
Nowe BMW serii 7 – w odmianie spalinowej, hybrydowej i elektrycznej – w wielkim stylu wjeżdża na imprezę flagowych limuzyn klasy premium. Przekonaj się, co nowego wnosi do świata samochodów premium oraz czy i czym jest w stanie zawstydzić obecnego króla parkietu, czyli Mercedesa klasy S. Zapraszam na pierwsze wrażenia zza kierownicy i z tylnego fotela nowego BMW serii 7.
Najwyższa pora zadać sztucznej inteligencji (pod postacią narzędzia ChatGPT) ważne, egzystencjalne pytania, których jeszcze nikt jej nie zdał. Skoro ChatGPT jest syntezą naszej wiedzy o otaczającym świecie, to z pewnością rzuci nowe światło na niezwykle delikatną i subiektywną materię pojęcia premium w motoryzacji. I kto wie, może odkryje przed nami jakieś nowe prawdy. Pora na sesje trudnych i podchwytliwych pytań o samochody premium.
Tradycyjnie, na początku każdego roku przygotowuje dla Ciebie szczegółowy ranking marek i modeli samochodów premium w Polsce. I nie inaczej jest tym razem. Tylko na PremiumMoto znajdziesz tak dokładną analizę wyników sprzedaży nowych samochodów klasy premium na naszym rynku. Sprawdź, jakie marki i które modele poradziły sobie najlepiej w trudnym dla całego przemysłu motoryzacyjnego 2022 roku. Zapraszam!