Z ostatecznym werdyktem o nowym BMW serii 3 musiałem poczekać aż do września, do pierwszych jazd testowych odświeżonym Audi A4. Teraz, kiedy już sprawdziłem Audi A4 – oraz wszystkich pozostałych rywali dla nowego BMW serii 3 – mogę w końcu podzielić się z Tobą ostatecznymi wnioskami. Zapraszam na szczegółowy test BMW serii 3 G20, z którego dowiesz się wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o tym samochodzie, zanim się na niego zdecydujesz.
Nowe BMW M135i (dla geeków – F40) wzbudziło wiele kontrowersji wśród tzw. fanów marki. BMW w swoim najmocniejszym hot hatchu...
Na PremiumMoto staram się na bieżąco monitorować poczynania samochodowych marek premium w Polsce. Efektem tego "monitorowania" są coroczne, epickie podsumowania rynku samochodów marek premium w naszym kraju. W ciągu roku pojawiają się mniejsze, podsumowujące aktualną sytuację rynkową. Poniżej jedno z nich za pierwsze 9 miesięcy 2019 roku. Sprawdźcie, co słychać w segmencie premium w Polsce.
Gdy przez tydzień testowałem BMW M5 Competition, rozum krzyczał, że nie potrzebujesz tak mocnego sedana. Nie potrzebujesz BMW serii 5, które w sprincie do 100 i 200 km/h może rywalizować z dwunastocylindrowymi Ferrari. Serce mówiło zupełnie coś innego. Dlatego postanowiłem porozmawiać z trzema osobami, które jeżdżą takim M5 Competition na co dzień i zapytać, czy i jak takie BMW potrafi pogodzić racje serca i rozumu.
Kontynuuje mój cykl filmowych etiud motoryzacyjnych pt.: "Fura w minutę". Stali czytelnicy pamiętają, że to cykl, który powstał na potrzeby Instagrama. A Instagram dopuszcza maksymalnie 60-sekundowe treści wideo. Przy kręceniu tych 60-sekundowych treści zawsze uzbiera się więcej materiału. Powstaje z niego "Fura w minutę +". Mam nadzieję wrócić do regularnej produkcji odcinków.
Scramblery są super. Może nie tak super, jak café racery, ale są zaraz po nich. Scrambler to lifestyle, to wolność z domieszką buntu, lans bez obcisłego kombinezonu, minimalizm i wszechstronność. BMW R nineT Scrambler dodaje do tego pierwiastek premium oraz bogactwo fabrycznych modyfikacji. Nie mogłem odmówić sobie odrobiny lansu na takim sprzęcie.
Przez kilka dni testowałem BMW M5 Competition. To najmocniejszy seryjnie produkowany sedan na świecie. 625 KM, osiągi porównywalne z 690-konnym...
BMW – po Porsche i AMG – odpaliło w 2019 roku w Polsce swoją szkołę sportowej jazdy, czyli BMW Driving...
Druga połowa maja na PremiumMoto.pl była naprawdę intensywna. Byłem jak taki Makłowicz od samochodów – nieustannie w podróży, sprawdzając dla Was nowe motoryzacyjne przysmaki w różnych zakątkach Europy. Zrobiła się przez to spora luka we wpisach, więc teraz uzupełnię ją szybciutko, a niebawem wrócę z pełnymi, bardziej merytorycznymi wpisami o tych wszystkich samochodach, które przewinęły mi się przez ręce. A trochę ich było.
Nowe BMW X5 30d (G05) – z jednej strony czwarta generacja G05 to całkowicie nowa konstrukcja, na nowej, modułowej platformie. Niezmienione, chociaż zmodyfikowane względem poprzednika, pozostały jedynie silniki oraz skrzynia biegów. Z drugiej strony G05 pozostaje X5, jakie znamy, lubimy, doceniamy i bardzo chętnie kupujemy. Ale nie uprzedzam faktów. Zapraszam na obszerny test nowego BMW X5. Dowiesz się tutaj wszystkiego, co powinieneś wiedzieć o tym samochodzie, zanim wybierzesz się do salonu na jazdę próbną. A jeśli na jeździe już byłeś, to i tak ten test X5 G05 powinien Cię zainteresować.