To nie będzie typowy test BMW serii 7. W przypadku 750Li zamknąłby się on w trzech określeniach: bardzo szybko, bardzo cicho i baaardzo komfortowo. W konfiguracji za ponad 800 tys. zł BMW 750Li xDrive to już coś więcej niż premium. To już niemal samochód luksusowy. I o tych luksusach chciałem Wam trochę poopowiadać.
Każdego roku najbardziej „zielone” samochody – te wyjątkowo przyjazne dla środowiska – nagradzane są prestiżowym tytułem „World Green Car”. Sprawdźmy, czym modele Toyoty, BMW czy Tesli zasłużyły sobie na miano najbardziej ekologicznych na świecie oraz jak koncepcja "zielonego" samochodu ewoluowała w ciągu ostatnich pięciu lat.
BMW 230i M Sport może nie jest najszybszą odmianą BMW serii 2, ani też tą najbardziej sportową. Jednak według mnie idealnie wpisuje się w hasło „radość z jazdy”. Wpisuje się do tego stopnia, że 230i M Sport z dodatkami M Performance chętnie postawiłbym w swoim garażu. Co mnie tak urzekło w tym samochodzie? Zapraszam na test i wrażenia z jazdy.
Nie przepadam za stylizacją BMW X6. Połączenie kilku rodzajów nadwozia w jednym dużym SUV-ie (SAV-ie?) jakoś nie bardzo odpowiada moim gustom. Lubię natomiast mocne, 6-cylindrowe diesle i niemal niewyczerpane pokłady momentu trafiające na wszystkie koła. Właśnie dlatego z chęcią przyjąłem propozycję testu BMW X6 M550d.
BMW serii 2 Cabrio to wstęp do świata kabrioletów klasy premium – najtańsze klasyczne kabrio klasy premium na rynku. Dwójka z miękkim, składanym dachem może i jest nieco kobieca, ale niczego jej to nie ujmuje. Jest pełnowartościowym, stylowym kabrioletem. Przekonajcie się sami na przykładzie bazowej wersji serii 2 Cabrio, czyli 218i z dodatkami Luxury Line.
Oszczędniejsze silniki, samochody hybrydowe i elektryczne oraz napęd wodorowy to zaledwie margines wszelkich starań największych producentów samochodów o lepszą przyszłość naszej planety. Pogoń za coraz bardziej ekologiczną motoryzacją to coś znacznie więcej. Poznajcie to bardziej zielone oblicze przemysłu motoryzacyjnego. Mogę się założyć, że z wielu faktów nie zdawaliście sobie sprawy.
Bajkowe włości włoskiej Villa d’Este nad jeziorem Como już po raz 86. goszczą najpiękniejsze samochody świata. W tym roku pojawiło się wśród nich intrygujące BMW 3,0 CSL Hommage, czyli czterokołowy hołd dla kultowego E9 3,0 CSL. Poznajcie szczegóły.
Parafrazując słuszne spostrzeżenie magazynu Car, BMW serii 4 Gran Coupe to 5-drzwiowa wersja 2-drzwiowej odmiany 4-drzwiowego BMW serii 3. Ot, liftback klasy premium bazujący na coupe. Równie urodziwy, co wersja 2-drzwiowa, ale znacznie bardziej od niej praktyczny. W wydaniu 428i z napędem xDrive również odpowiednio szybki, chociaż w wersja Luxury z drewnianymi ozdobnikami nieco zbyt... wytworny. Zapraszam na test BMW 428i xDrive Gran Coupe.
Pierwsze przecieki o BMW serii 4 wersji Gran Coupe wzbudziły sporą konsternację. Fani BMW jak zwykle, kiedy marka prezentuje coś „innego”, łapali się za głowy i wyrażali w sieci swoje oburzenie koncepcją dodania pięknemu coupe serii 4 dodatkowej pary drzwi i klapy bagażnika niczym w hatchbacku. I jak zwykle wszelkie oburzenie okazało się bezpodstawne. BMW serią 4 w wersji Gran Coupe po raz kolejny udowodniło, że wie, jak efektywnie i efektownie zapełniać rynkowe nisze. Popatrzcie tylko na nasze zdjęcia 428i Gran Coupe w wersji Luxury i oceńcie sami
Pełna nazwa tego modelu to BMW 640i xDrive Coupe M Sport Edition. To kosztowna, ale i bardzo luksusowa odmiana BMW serii 6 o delikatnie sportowym zacięciu. Jest jednym z niewielu prawdziwych coupe, którymi chcielibyśmy przemierzać kontynent. Przekonajcie się dlaczego