Może i rok 2018 dopiero się zaczął, ale dla koncernów motoryzacyjnych właściwie już się zakończył. Dokładnie wiedzą, jakie modele i kiedy zaprezentują światu. Skrupulatnie prześledziłem „plany wydawnicze” marek premium, przepytałem działy PR każdej z nich oraz wykorzystałem wszystkie inne źródła, aby przygotować dla Was obszerny i szczegółowy kalendarz nowości. To jedyne takie zestawienie w polskiej sieci. Ba, tych informacji nie znajdziecie nawet w prasie. Zapraszam, sprawdźcie, co i kiedy szykują dla nas samochodowe marki premium w 2018 roku.
Lubię samochody, które chcą mnie zabić. Jednym z takich jest niewątpliwie BMW M2 – najmniejszy, najtańszy i najlżejszy model z rodziny M. Według wielu również najlepszy. I to nie tylko według tych, których nie stać na M4. Co sprawia, że BMW M2 jest tak dobre i czy faktycznie warto je kupić? Zapraszam na test.
To nie będzie typowy test BMW serii 7. W przypadku 750Li zamknąłby się on w trzech określeniach: bardzo szybko, bardzo cicho i baaardzo komfortowo. W konfiguracji za ponad 800 tys. zł BMW 750Li xDrive to już coś więcej niż premium. To już niemal samochód luksusowy. I o tych luksusach chciałem Wam trochę poopowiadać.
Każdego roku najbardziej „zielone” samochody – te wyjątkowo przyjazne dla środowiska – nagradzane są prestiżowym tytułem „World Green Car”. Sprawdźmy, czym modele Toyoty, BMW czy Tesli zasłużyły sobie na miano najbardziej ekologicznych na świecie oraz jak koncepcja "zielonego" samochodu ewoluowała w ciągu ostatnich pięciu lat.
BMW 230i M Sport może nie jest najszybszą odmianą BMW serii 2, ani też tą najbardziej sportową. Jednak według mnie idealnie wpisuje się w hasło „radość z jazdy”. Wpisuje się do tego stopnia, że 230i M Sport z dodatkami M Performance chętnie postawiłbym w swoim garażu. Co mnie tak urzekło w tym samochodzie? Zapraszam na test i wrażenia z jazdy.
Nie przepadam za stylizacją BMW X6. Połączenie kilku rodzajów nadwozia w jednym dużym SUV-ie (SAV-ie?) jakoś nie bardzo odpowiada moim gustom. Lubię natomiast mocne, 6-cylindrowe diesle i niemal niewyczerpane pokłady momentu trafiające na wszystkie koła. Właśnie dlatego z chęcią przyjąłem propozycję testu BMW X6 M550d.
BMW serii 2 Cabrio to wstęp do świata kabrioletów klasy premium – najtańsze klasyczne kabrio klasy premium na rynku. Dwójka z miękkim, składanym dachem może i jest nieco kobieca, ale niczego jej to nie ujmuje. Jest pełnowartościowym, stylowym kabrioletem. Przekonajcie się sami na przykładzie bazowej wersji serii 2 Cabrio, czyli 218i z dodatkami Luxury Line.
Oszczędniejsze silniki, samochody hybrydowe i elektryczne oraz napęd wodorowy to zaledwie margines wszelkich starań największych producentów samochodów o lepszą przyszłość naszej planety. Pogoń za coraz bardziej ekologiczną motoryzacją to coś znacznie więcej. Poznajcie to bardziej zielone oblicze przemysłu motoryzacyjnego. Mogę się założyć, że z wielu faktów nie zdawaliście sobie sprawy.
Bajkowe włości włoskiej Villa d’Este nad jeziorem Como już po raz 86. goszczą najpiękniejsze samochody świata. W tym roku pojawiło się wśród nich intrygujące BMW 3,0 CSL Hommage, czyli czterokołowy hołd dla kultowego E9 3,0 CSL. Poznajcie szczegóły.
Parafrazując słuszne spostrzeżenie magazynu Car, BMW serii 4 Gran Coupe to 5-drzwiowa wersja 2-drzwiowej odmiany 4-drzwiowego BMW serii 3. Ot, liftback klasy premium bazujący na coupe. Równie urodziwy, co wersja 2-drzwiowa, ale znacznie bardziej od niej praktyczny. W wydaniu 428i z napędem xDrive również odpowiednio szybki, chociaż w wersja Luxury z drewnianymi ozdobnikami nieco zbyt... wytworny. Zapraszam na test BMW 428i xDrive Gran Coupe.