Kia EV6 cieszy się bardzo dobrą opinią wśród kierowców i entuzjastów samochodów elektrycznych. Zdobyła też dosyć prestiżowy tytuł Car of the Year 2022 i jest uznawana za jeden z najlepszych ( o ile nie najlepszy) samochodów elektrycznych, jakie obecnie możesz kupić z dopłatą w programie "Mój elektryk". A jak jest w rzeczywistości? Dokładnie to sprawdziłem.
Audi Q4 E-tron Sportback – bardziej stylowa i (według mnie) atrakcyjniejsza interpretacja mniejszego, elektrycznego SUV-a Audi. Q4 E-tron Sportback nie traci na aspektach praktycznych względem bardzie konserwatywnie stylizowanego brata. Jest więc jeszcze bardziej kuszącą propozycją wśród samochodów elektrycznych, które po pierwsze mogą pełnić funkcję jedynego samochodu w rodzinie, a po drugie łapią się na dopłatę w programie "Mój elektryk". A jak wypada na tle konkurentów?
W 2021 roku Audi zasypało nas mniej i bardziej istotnymi nowościami. Elektryczny SUV średniej wielkości, czyli Q4 E-tron należ do tej drugiej grupy. To obecnie wstęp do elektromobilnego świata Audi, najtańszy elektryczny samochód w gamie i najtańszy (nie licząc i3) samochód elektryczny od marki premium. Cena to nie jedyny powód, dla którego Q4 E-tron powinieneś poznać bliżej.
Audi E-tron GT – pierwszy zbudowany od podstaw samochód elektryczny od Audi. Pierwsze elektryczne gran turismo na rynku. Najszybsze produkcyjne Audi ze znaczkiem RS. Popisowy numer z repertuaru "Przewaga dzięki technice" z gościnnym udziałem Porsche. Jak wypada w praktyce? Zapraszam na wrażenia z pierwszych jazd testowych, popularnie zwane testem.
Mustang Mach-E – pierwszy zbudowany całkowicie od podstaw samochód elektryczny Forda – gościł już na PremiumMoto.pl. Poznaliśmy go teoretycznie jeszcze w 2020 roku. Teraz przyszła pora na pierwszą praktyczną przymiarkę (popularnie zwaną testem) do tego obiecującego elektrycznego crossovera. Przekonaj się, czym zaskakuje, czym rozczarowuje i jak jeździ Ford Mustang Mach-e.
Ford Mustang Mach-E, czyli elektryczny crossover – pędząc na grzbiecie sławy kultowego spalinowego imiennika w tumanach kontrowersji, wjeżdża na polski rynek samochodów elektrycznych. Jak podejść do elektrycznego Mustanga, czy warto było na niego czekać i czy warto poczekać jeszcze chwilę, żeby go kupić? Zapraszam na relację z pierwszej, studyjnej randki z tym intrygującym samochodem elektrycznym.
Dzięki iX3 BMW dołącza do marek premium, które oferują elektryczną alternatywę dla swoich spalinowych SUV-ów. BMW dołącza do tego grona dosyć późno, ale jak twierdzi z niezwykle dopracowanym i konkurencyjnym modelem. Według mnie również całkiem ciekawym, bo w teorii BMW iX3 zdaje się nieco sensowniejsze od konkurentów. A jak jest w praktyce?
Audi E-tron Sportback – nowy samochód elektryczny klasy premium na naszym rynku. Teoretycznie E-tron Sportback jest jak wiele innych elektryków. Szybki, cichy i komfortowy. W praktyce okazuje się najlepszym elektrycznym SUV-em, jakiego obecnie możesz kupić, jeśli nie po drodze Ci z wynalazkami Elona. Zapraszam po szczegóły.
Sprawdziłem Porsche Taycana Turbo oraz Turbo S. Ależ mi się ten samochód nie spodobał. Nie pamiętam tak fatalnych wrażeń z jazdy jak w Taycanie. I nie pamiętam drugiego samochodu, z którego tak bardzo chciałbym wysiąść. A potem… przesiadłem się z miejsca pasażera za kierownicę i wszystko się zmieniło. Zapraszam na pierwszą jazdę testową za kierownicą elektrycznego Porsche.
E-tron dla Audi jest niczym legendarny model Quattro. To prawdziwa rewolucja, całkowicie nowy rozdział w historii marki i początek kolejnej ery. Pytanie, czy dla nas – kierowców – E-tron jest równie wielkim wydarzeniem w motoryzacji? Sprawdziłem to podczas pierwszych jazd testowych w Polsce. Zapraszam na bliższe spotkanie z pierwszym seryjnie produkowanym elektrycznym Audi.